عصر بازار

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:

سود های موسسه اعتباری ملل مباح است

عصر اعتبار- امین جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با اعلام این مطلب که کار Core Banking موسسه تمام شده است؛ اعلام نمود: در حال حاضر، همکاران ما در موسسه ملل در حال تست گرفتن هستند و نحوه کوچ "انتقال" را از نرم افزار فعلی به نرم افزار DataMite بررسی می کنند، تا با کمترین مشکل بتوانیم به نرم افزار جدید ورود پیدا کنیم.

سود های موسسه اعتباری ملل مباح است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ایشان گفت: کوچ کردن یکی از کارهای بسیار سخت است. کوچ کردن از یک نرم افزار به نرم افزار دیگر نیازمند بررسی دقیق آیتم های موجود در هر کدام از نرم افزارها است و لازم است در فضای مجازی و واقعی تست های لازم صورت گیرد. امید می رود تا پایان اردیبهشت یا خرداد کوچ انجام شود.
    وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شرکت کارگزاری وابسته به موسسه ملل در بورس فعال است یا خیر؛ اذعان داشت: بله، شرکت کارگزاری عمران فعال است، که البته به شرکت کارگزاری ملل تغییر نام داده است.
    مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در بررسی نقاط قوت موسسه ملل جهت جذب سرمایه گذاران بورس گفت: نقطه قوت ما، رعایت مسائل شرعی و اعطای سود مباح است. چون موسسه ملل با شرکای خود، شراکت واقعی انجام می دهد، بنابراین سودهای که مردم می دهیم، به معنای واقعی مباح است و به طور جدی در حال پیگیری این موضوع هستیم.
    مدیرعامل موسسه اعتباری ملل افزود: ما به هر تعهدی که به مردم داده ایم، عمل کرده ایم؛ و هیچ گاه از قول های داده شده، سر باز نمی زنیم.
    وی در رابطه با هدف موسسه اعتباری ملل برای ثبت در فرابورس اظهار داشت: هدف ما شفاف سازی است. یکی از موضوعاتی که از سوی بورس و فرابورس پیگیری می شود؛ همین موضوع است.
    ایشان با بیان اینکه شفاف سازی یکی از اقدامات بسیار مهم است؛ گفت: اگر صورت های مالی و ترازنامه شفاف باشند و هر آنچه که انجام می شود در معرض دید قرار گیرد، مردم هم بهتر می توانند قضاوت کنند. به همین دلیل موسسه اعتباری ملل برای هدایت مردم به سمت و سوی قضاوت های شفاف به فرابورس آمده است. تلاش ما این است که در آینده خود را به بورس برسانیم، و حتی آیتم هایی که در فرابورس وجود ندارد هم رعایت می کنیم.
    وی گفت: البته طبق آنچه که من پرسیده ام، آیتم هایی شفاف سازی هر آنچه که در بورس است؛ در فرابورس هم موجود است.
    مدیرعامل موسسه اعتباری ملل متذکر شد: هیئت پذیرش تلاش زیادی انجام داده اند و در این راستا جلسات متعددی برگزار شد. در ضمن بررسی های جدی و کارشناسانه ای صورت گرفت و صورت های مالی موسسه به دقت بررسی شد. در واقع رفت و آمدهای زیادی صورت گرفت تا بالاخره ما را پذیرفتند. یکی از جاهایی که می تواند عملکرد موسسات را شفاف و در معرض دید مردم قرار دهد؛ بورس و فرابورس است

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی