عصر بازار

اطلاعیه سازمان سنجش درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت

عصر اعتبار- سازمان سنجش آموزش کشور درباره ادامه روند استخدام گروه‌های شغلی که نتایج آزمون استخدامی آنها در دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شده‌بود، اطلاعیه داد.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای درباره ادامه روند استخدامی برخی از گروه های شغلی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اطلاعیه داد.

    متن اطلاعیه به این شرح است:

    اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور

    درخصوص نتایج اولیه آزمون خوشه های شغلی (بجز 7 خوشه های شغلی که نتایج اولیه آن درتاریخ 95/9/20 اعلام شده است) دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درسومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (آزمون آبان ماه سال 1395)

    بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در یکی از خوشه های شغلی (بجز 7 خوشه شغلی که نتایج اولیه آن درتاریخ 95/9/20 اعلام شده است ) دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متقاضی استخدام بوده و در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ 95/8/21 شرکت نموده اند، می‌رساند، نتایج آزمون داوطلبان شرکت کننده در شغل های مربوط به صورت کارنامه در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا افراد واجد شرایط که براساس کارنامه، در ردیف معرفی‌شدگان قرار گرفته‌اند، لازم است حداکثر تا 72 ساعت بعد از زمان اعلام نتیجه جهت اطلاع از زمان و محل تشکیل پرونده، بررسی مدارک و سایر مراحل پذیرش به سایت اینترنتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ذیربط (با توجه به کدرشته محل انتخابی) مراجعه نمایند.

    لازم به توضیح است درج اسامی معرفی شدگان در سایت این سازمان به منزله پذیرفته شده نهایی نبوده و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی به تعداد ظرفیت مورد نیاز به ترتیب نمرات فضلی به عنوان پذیرفته شده اولیه جهت معرفی به گزینش تلقی خواهند شد و در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراض نخواهد داشت.

    شایان ذکر است انتخاب افراد براساس نمرات فضلی مطابق اولویت های بومی و احتساب ضرایب خاص برای نیروهای قرارداد کار معین براساس اطلاعات تکمیلی توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی محاسبه گردیده لذا در صورت عدم انطباق مدارک ارائه شده درخصوص بومی بودن، قراردادکار معین و یا ایثارگری، موضوع اولویت آنان ملغی گردیده و مطابق ضوابط مورد عمل، اقدام می‌گردد.

    در خاتمه‌ اضافه‌ می‌ نماید که‌ واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌ سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال 1395منحصراً دررابطه با نمرات کارنامه آزمون برای‌ کلیه‌ داوطلبان‌ آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ می‌‌باشد. (بدیهی است به تقاضاهایی که دررابطه با وضعیت بومی ارسال گردد به هیچ وجه پاسخ داده نخواهد شد به دلیل اینکه اطلاعات افراد به منظور تعیین وضع بومی قبلاً برروی سایت قرار گرفته است) لذا داوطلبان‌ درصورت‌ نیاز می‌توانند سوالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ 95/12/6 با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های 42163-021 در میان بگذارند. و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ 95/12/6 ارسال گردد، مقدورنمی باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی