عصر بازار

بررسی نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین

عصر اعتبار- همزمان با پایان مدت زمان مشارکت در دومین جشنواره تخصصی رسانه‌ای "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین"داوری آثار واصله به دبیرخانه جشنواره در سه بخش اقتصادی، رسانه‌ا‌‌ی و کاریکاتور آغاز شده است.

بررسی نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دومین جشنواره نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین با حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از اول خرداد ماه سال جاری آغاز و تا پایان دی ماه ادامه داشت.
    داوری این جشنواره در سه بخش انجام می‌شود که دکتر مجید رضاییان ریاست شورای داوری را بر عهده دارد. داوران گروه رسانه ای جشنواره شامل دکتر هادی خانیکی، دکتر احمد توکلی، دکتر محمد دادگران، دکتر فریدون صدیقی و دکتر یونس شکرخواه می‌باشد، ضمن اینکه دکتر کامران ندری، دکتر رامین مجاب و دکتر ناهید همتی نیز داوری بخش اقتصادی را بر عهده خواهند داشت. داوری بخش طرح و کاریکاتور نیز توسط کامبیز درم بخش و همکاری گروه پرشین کارتون انجام خواهد شد.
    بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره در فراخوان آثار در گروه‌های سه‌گانه رسانه‌ای شامل رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و مجلات اقتصادی و غیر اقتصادی)، رسانه‌های مجازی (سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های تخصصی) و رسانه‌های دیداری و شنیداری (تلویزیون و رادیو) جمعا 848 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در مقایسه با دوره نخست از رشد چشمگیری برخوردار بوده است. ضمن اینکه در این دوره بیش از 70 اثر در قالب طرح و کاریکاتور مرتبط با محورهای شش‌گانه جشنواره نیز به دبیرخانه ارسال شده است.
    برگزیدگان دومین جشنواره نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین در اختتامیه این جشنواره که اسفند ماه جاری برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.
    دومین جشنواره نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی کشور با تاکید بر بخش‌های تولیدی در چارچوب اقتصاد مقاومتی، نقش نظام بانکی در بازار سرمایه، نقش نظام بانکی در توسعه خدمات نوین و مشتری محوری در فضای رقابتی، نقش نظام بانکی در حوزه فرهنگی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، بررسی آثار سیاست‌ها، قوانین و متغیرهای بیرونی بر عملکرد نظام بانکی و فضای کسب و کار، نقش نظام بانکی در عرصه بین‌الملل و توسعه ارتباطات بانکی و تسهیل جذب سرمایه‌گذاران خارجی شش موضوع اصلی جشنواره دوم نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین است.
    گفتنی است نخستین جشنواره تخصصی رسانه‌ای "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین"، سال گذشته برگزار شد که این جشنواره با استقبال فعالان عرصه رسانه همراه شد و آثار برگزیده جشنواره در روزهای پایانی سال گذشته با حضور دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از استادان و فعالان عرصه رسانه معرفی شدند و پدیدآورندگان آثار مورد قدردانی قرار گرفتند.
    گفتنی است در آثار ارسالی، مقالات و نقدهای مرتبط با بانک اقتصادنوین، در اولویت بررسی‌ها و انتخاب قرار خواهند گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو