عصر بازار

پرداخت ۴۹۲۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج از سوی تأمین اجتماعی

عصر اعتبار- دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت ۴۹۲۰ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

پرداخت ۴۹۲۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج از سوی تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، از مجموع هزینه های کوتاه مدت 1318 میلیارد و 291 میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری غیر ناشی از کار و 114 میلیارد و 51  میلیون ریال در بخش غرامت دستمزد بیماری ناشی از کار هزینه شده است.

    همچنین 1155 میلیارد و 196 میلیون ریال به عنوان استراحت ایام بارداری و 651 میلیارد و 491 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان در همین مدت پرداخت شده است.

    بر اساس این گزارش، در شش ماه اول سال جاری، بابت کمک هزینه فوت و کفن و دفن ١٤٩میلیارد و ١٣٨ میلیون ریال وبابت هزینه سفر و فوق العاده همراه ١٨ میلیارد و٤١٧ میلیون ریال هزینه شده است.

    همچنین، در همین مدت ١٤٤میلیارد و ٣١١میلیون ریال برای کمک هزینه پروتز و اروتز پرداخت شده و در بخش غرامت نقص عضو مقطوع ١٤ میلیارد و ٢٦١میلیون ریال و در بخش سایر کمک ها یک هزار و ٢٨٨ میلیارد و ١٣٨ میلیون ریال هزینه شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی