عصر بازار

اعلام آمادگی بانک ملی ایران و میربیزنس بانک روسیه برای حمایت از فعالان اقتصادی دو کشور

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار معاون بانک مرکزی روسیه، لازمه تحقق اهداف تجاری و اقتصادی میان دو کشور را «ایجاد روابط بانکی قوی» دانست و گفت: بانک ملی ایران و میربیزنس بانک برای حمایت از فعالان اقتصادی آمادگی کاملی دارند.

اعلام آمادگی بانک ملی ایران و میربیزنس بانک روسیه برای حمایت از فعالان اقتصادی دو کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین‌زاده در دیدار «دیمیتری اسکوبلکین» معاون بانک مرکزی روسیه به روابط بسیار خوب و چشم‌انداز توسعه روابط اقتصادی دو کشور اشاره کرد و افزود: با حمایت‌ها و رهنمودهای مسئولان بانک‌های مرکزی دو کشور، بانک ملی ایران با بانک‌های بزرگ کشور روسیه روابط کارگزاری برقرار کرده است.
    وی گفت: میربیزنس بانک که نقش راهبردی در ایجاد تعامل بین نظام بانکی دو کشور دارد و زیر نظارت و قوانین روسیه است، توانسته به خوبی خدمات بانکی مورد نیاز را به فعالان تجاری ارائه کند.
    مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از حمایت هاای «اسکوبلکین» معاون بانک مرکزی روسیه به عنوان رئیس کمیسیون بانکی روسیه در توسعه روابط بانک‌های تجاری دو کشور تقدیر کرد.
    «اسکوبلکین» نیز در این دیدار با یادآوری روابط بسیار خوب ایران و روسیه و همچنین روند رو به رشد ارتباطات 2 کشور، بر همکاری‌های بسیار سازنده بانک‌های مرکزی برای فراهم کردن توسعه روابط بانکی بین بانک‌های تجاری تأکید و از برقراری روابط بانک‌های بزرگ روسیه با بانک ملی ایران ابراز خشنودی کرد.
    «غلامرضا پناهی» معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران نیز در این دیدار با ابراز امیدواری به برقراری روابط کارگزاری متقابل، گفت: بانک‌های بزرگ دو کشور در امور تأمین مالی پروژه‌ها و حمایت از طرح‌های بزرگ به صورت مشترک با هم همکاری و فعالیت کنند.
    «الکساندر نواک» وزیر انرژی روسیه اواخر آذرماه امسال در همایش تجاری روسیه و ایران در تهران گفت: بانک‌های مرکزی 2 کشور بهترین شرایط را در مقایسه با گذشته ایجاد کرده‌اند و اکنون جابه‌جایی پول به شکل مناسبی انجام می‌شود.
    وی افزود: 10 بانک بزرگ از طرف ایران و روسیه آغاز به‌ کار کرده‌اند و تیمی برای پیگیری این موضوع گمارده شده است تا به وضعیت مطلوب برسد.
    بررسی خبرنگار ایرنا از آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد در هفت ماهه امسال ارزش صادرات ایران به روسیه 86 میلیون و 495 هزار و 517 دلار بود و در همین مدت از این کشور یک میلیارد و 106 میلیون و 642 هزار و 947 دلار کالا وارد کرد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو