عصر بازار

بیمه کامل برای مسافران در مراکز اسکان فرهنگیان

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون و پشتیانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رزرو اینترنتی ۲۵ درصد از فضاهای اسکان فرهنگیان از پنجم اسفند ماه خبر داد و گفت: رزرو اینترنتی تا ۲۲ اسفند ماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir ادامه دارد.

بیمه کامل برای مسافران در مراکز اسکان فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عباسعلی باقری، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آموزش و پرورش در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در مرکز و ستادهای استانی یکی از اعضای تأثیرگذار و دائمی است، گفت: جلسات ستاد مرکزی اسکان موقت نوروزی و همچنین گردهمایی آموزشی ـ توجیهی رؤسای تعاون و امور رفاهی کشور برگزار شده است.

    وی افزود: کارگروه تخصصی اسکان در مرکز و استان‌ها نیز تشکیل و بخشنامه و شیوه‌نامه اسکان موقت نوروز 96 به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و دفاتر ستادی مرتبط با نگاه روان‌سازی و تفویض اختیار ابلاغ شد.

    باقری با اشاره به آماده‌سازی نمازخانه‌ها برای برگزاری نماز جماعت در پایگاه‌ها و مدارس اسکان اظهار کرد: از جمله موارد پیش‌بینی شده برای طرح اسکان نوروزی فرهنگیان استفاده از امکانات سالن‌های ورزشی، استخرها و درمانگاه‌ها برای آسایش مهمانان است.

    وی با بیان اینکه مسافران اسکان داده شده در مراکز اسکان فرهنگیان تحت پوشش بیمه‌ای کامل هستند، اضافه کرد: عوامل اجرایی و فضاهای اسکان نوروزی نیز تحت پوشش بیمه‌ هستند.

    مدیرکل تعاون و پشتیانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رزرو اینترنتی 25 درصد از فضاهای اسکان فرهنگیان از پنجم اسفند ماه خبر داد و گفت: رزرو اینترنتی تا 22 اسفند ماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir ادامه دارد.

    وی درباره اقدامات انجام شده برای اسکان موقت فرهنگیان در ایام نوروز اظهار کرد: طراحی لوگوی خاص و هماهنگ اسکان موقت فرهنگیان به منظور استفاده در مبادی ورودی و سطح شهرها،پیش بینی اهداء بسته‌های فرهنگی در پایگاه‌های استانی، برگزاری جلسات توجیهی برای عوامل اجرایی و سرایداران مدارس و پیش بینی اختصاص یک شماره از نشریه نگاه به عنوان ویژه‌نامه اسکان نوروز 96 فرهنگیان با درج اطلاعات پایگاه‌های پذیرش در سراسر کشور، درج اطلاعات پایگاه‌های اسکان سراسر کشور در سایت اسکان و بهره‌گیری از سامانه متمرکز اسکان جهت پذیرش مهمانان از جمله اقدامات است.

    باقری بر توجه جدی به موضوع تکریم و احترام به مسافرین در ستادهای پذیرش و مدارس تأکید کرد و گفت: استفاده از سامانه‌ پیام کوتاه، تعامل با سایر نهادها به منظور تقویت طرح اسکان، استفاده مجریان طرح از لباس متحدالشکل و پیش بینی استفاده از دستگاه کارت‌خوان و سیستم نوبت‌دهی در پایگاه‌های اسکان از دیگر اقدامات است.

    وی درباره پیش‌بینی ظرفیت‌ها و عوامل اجرایی طرح اسکان موقت فرهنگیان نوروز 1396 افزود: 680 پایگاه، 11 هزار مدرسه، 105هزار کلاس، 261 مرکز آموزشی - رفاهی و 300 اردوگاه شامل سه هزار سوئیت، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان شامل 2000 خوابگاه و 25 هزار نفر عوامل اجرایی فعالیت می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو