عصر بازار

فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه صرفاً از طریق سازمان فروش شرکت بیمه پاسارگاد

عصر اعتبار- با عنایت به سیاست گذاری های کلان صنعت بیمه کشور در جهت رشد و توسعه بیمه های عمر، شرکت بیمه پاسارگاد سیاست ترویج و فروش بیمه های عمر و تأمین ­آتیه را در اولویت برنامه های ۵ ساله خود قرار داده و توانسته است در طول ۱۰ سال فعالیت در این زمینه رتبه دوم در صنعت بیمه کشور را به دست آورد.

فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه صرفاً از طریق سازمان فروش شرکت بیمه پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، لازم به ذکر است، با توجه به انتشار مطالبی مبنی بر ورود بیمه عمر و تأمین آتیه  (برند بیمه پاسارگاد) در سبد کالایی شرکت های بازاریابی شبکه ای   (Network Marketing)در رسانه های اجتماعی ، یادآور می شود بازاریابی و فروش هر نوع خدمات بیمه ای ، امری تخصصی است ، بویژه بازاریابی و فروش بیمه های عمر ، که محصولی بلند مدت و فروش آن نیازمند تجربه و تخصص مضاعف می باشد.

    در خاتمه یادآور می شود، بازاریابی و فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد صرفاً از طریق سازمان فروش این شرکت شامل نمایندگان حقیقی، حقوقی و کارگزاران رسمی بیمه که تابع مقررات دستگاه نظارت می باشند ، انجام می شود. با توجه به توضیحات فوق هر نوع همکاری و فعالیت با شرکت های بازاریابی شبکه ای به دلیل عدم مطابقت با مقررات جاری و سیاستهای این شرکت در برنامه های فعلی و آتی شرکت قرار ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی