عصر بازار

شرایط تکمیل ظرفیت‌های خالی مانده آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

عصر اعتبار- به دلیل خالی ماندن بخشی از ظرفیت‌های موجود در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان سنجش نتایج آزمون را مجدد مورد بررسی قرار داد و کارنامه جدیدی برای داوطلبان صادر شد.

شرایط تکمیل ظرفیت‌های خالی مانده آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تاریخ 6 دی 95 اعلام شد و در این آزمون،‌ وزارت آموزش‌وپرورش به جذب 10 هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام کرد.

    آنگونه که شاپور محمدزاده سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در رابطه با روند مصاحبه علمی و گزینش پذیرفته‌شدگان در سومین آزمون استخدامی می‌گوید: از تاریخ 15 دی تا 7 بهمن 95 روند بررسی مدارک، معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان انجام شد.پس از بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی، پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی شدند و نتایج مصاحبه تخصصی نیز به سازمان سنجش اعلام شد.

    هم‌اکنون تعدادی از ظرفیت‌های استخدامی آموزش‌وپرورش خالی مانده و مقرر شد تا این ظرفیت خالی تعیین تکلیف شود بدین منظور لیست دیگری از سوی سازمان سنجش به آموزش‌وپرورش اعلام و پس از مصاحبه با افراد جدید معرفی شده، فهرست نهایی اعلام  خواهد شد.

    برهمین اساس سازمان سنجش به منظور تکمیل ظرفیت و تغییر حدنصاب علمی، نتایج آزمون را مجدد مورد بررسی قرار داده و کارنامه جدید داوطلبان در سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته است. داوطلبانی که جزو معرفی‌شدگان هستند با توجه به مندرجات کارنامه جدید با توجه به ضوابط زیر اقدام کنند.

    داوطلبانی که قبلاً معرفی شده‌اند و مراحل اولیه استخدام راگذرانده‌اند در این مرحله نیاز به اقدام خاصی ندارند و  باتوجه به ضوابط، درمرحله نهایی استخراج نتایج، وضعیت آنها بررسی خواهد شد.

    با توجه به عدم تایید سابقه اشتغال تعدادی از داوطلبان توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش نمره کل نهایی این افراد در مقایسه با کارنامه اولیه کاهش یافته است. اگر این داوطلبان قبلا در ردیف معرفی شدگان بودند در گزینش نهایی بدون احتساب امتیاز سابقه اشتغال شرکت داده خواهند شد و در صورت هرگونه سوال در خصوص سابقه اشتغال به سازمان اداری و استخدامی کشور یا وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

    معرفی‌شدگان رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش در مرحله تکمیل ظرفیت باید با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط از زمان و مکان حضور خود برای بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب کنند.

    در هنگام مراجعه اصل و تصویر مدارک و مستندات لازم (شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم «ویژه آقایان»، مدارک تحصیلی لازم، عکس، مدارک مربوط به استفاده از سهمیه‌ها، مدارک مربوط به بومی بودن و تأییدیه‌های معتبر) به همراه داشته باشند.

    معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌‌شود بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره داوطلبان معرفی شده با وزن 70 درصد آزمون کتبی و 30 درصد مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش صورت خواهد گرفت.

    گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع این دوره مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری، برای پذیرفته شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت آموزان مجاز نیست.

    مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه‌های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یک ساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی)، برعهده داوطلب خواهد بود.

    داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند فرم اطلاعات فردی را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir  دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش کنند.

    مسئولیت‌های ناشی از خلل در استخدام افرادی که توانایی شرکت در تمام یا بخشی از دوره مهارت آموزی را ندارند برعهده خود شخص بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرفته‌شدگان دارای شرایط خاص مثل باردار بودن، فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت ندارد.

    چنانچه پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یک ساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد کرد.

    دانشگاه مجری دوره یک ساله مهارت آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو