عصر بازار

از شهرک صنعتی طلا در تهران چه خبر؟

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر، آخرین وضعیت ساخت شهرک طلا در تهران را توضیح داد و اعلام کرد که این پروژه از طرف بخش خصوصی دنبال می‌شود اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

از شهرک صنعتی طلا در تهران چه خبر؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، موضوع ساخت و ساز شهرک‌های طلا در تهران و دیگر شهرهای بزرگ از سال‌های گذشته تاکنون مطرح شده ولی هنوز به دلایل مختلف به مرحله عملیاتی و بهره‌برداری نرسیده است. اما طی روزهای اخیر درباره ساخت شهرک طلا در محدوده افسریه تهران موضوعاتی عنوان شد که رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این باره به ایسنا گفت: بحث راه اندازی شهرک‌های طلا موضوع جدیدی نیست و از گذشته مطرح بوده است.

    محمد کشتی آرای با بیان اینکه راه‌اندازی شهرک طلا از طرف بخش خصوصی دنبال می‌شود، ادامه داد:‌ معمولا بخش خصوصی که از امکانات ساخت و ساز در برخی مناطق برخوردارند، طبیعتا به دنبال ایجاد رونق در این مناطق هستند و برای اینکه بتوانند این رونق را ایجاد کنند پیشنهاد ساخت شهرک طلا را  داده‌اند.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر عنوان کرد:‌ البته تا کنون هیچ گونه اقدامی برای ساخت و ساز شهرک طلا در تهران صورت نگرفته و هنوز این پروژه به مرحله اجرا نرسیده است؛ لذا نیاز است همچنان امکان‌سنجی و نیاز سنجی لازم انجام شود تا نتایج این اقدام مشخص شود.

    کشتی آرای درباره تاثیرات ساخت شهرک طلا در بازار این صنف گفت: اصولا در ساخت و ساز شهرک‌ها و برج‌های طلا نگاه مثبتی وجود دارد، چرا که باعث پیشرفت صنعت طلا می‌شود اما به هر حال معمولا بخش خصوصی هدفش منافع زودبازده است و تاسیس چنین شهرکی برای اینکه به نتیجه برسد به زمان بیشتری نیاز دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی