عصر بازار

رونمایی از طرح های جالب بیمه ایران برای تعطیلات نوروز

عصر اعتبار- طرح بیمه سفر مکمل طرح بیمه حوادث نوروزی هدیه نوروزی مدیریت بیمه های آتش سوزی به بیمه گذاران.

رونمایی از طرح های جالب بیمه ایران برای تعطیلات نوروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصاد آنلاین، مدیریت بیمه های آتش سوزی در آستانه سال نو طرح «بیمه سفر» را ارائه می کند. این مدیریت با توجه به تجربیات برگرفته از طرح بیمه حوادث نوروزی و مداقه در بازخورد آن در سطح جامعه، «طرح بیمه سفر» را که حاوی مزایای بیشتری نسبت به سال قبل می باشد، را ارائه می نماید. شایان ذکر است طرح بیمه سفر به منظور کاهش دغدغه ها و حوادث احتمالی در غیاب بیمه گذاران، ساختمان و اثاثیه محل سکونت آن ها، تا سقف 200 میلیون ریال تحت پوشش خطرات اصلی آتش سوزی قرار داده است. با توجه به تلاش کارشناسان این مدیریت و زمان صرف شده جهت تایید طرح مذکور توسط شورای محترم فنی و هیئت محترم مدیره و نازل بودن حق بیمه، انتظار می رود مدیران و روسای محترم واحدهای اجرایی ترتیبی اتخاذ فرمایند تا به منظور رضایت مندی هرچه بیشتر مسافرین در ایام سال و کاهش دغدغه ها و حوادث احتمالی، بیمه نامه مذکور همزمان با هریک از بیمه نامه های اتومبیل از سوی شبکه فروش و نمایندگی ها صادر گردد.
    لازم به ذکر است این مدیریت نسخه های این بیمه نامه را به استان ها اختصاص داده تا نسبت به توزیع سهمیه اختصاص یافته در بین نمایندگی های متبوع اقدام و گزارش عملکرد واحد یا واحدهای متبوعه را به صورت ماهانه رصد نمایند و به این مدیریت اعلام کنند. ویژگی های «طرح بیمه سفر» عبارت اند از:
    موضوع بیمه: منزل مسکونی، توشه مسافر، خودروی شخصی و حوادث در طول سفر.
    تعهدات بیمه گر:
        ساختمان و اثاثیه محل سکونت (حریق، انفجار و صاعقه) تا مبلغ: 000/000/200 ریال
        توشه مسافر (حریق، انفجار، صاعقه، سیل و طوفان) تا مبلغ: 000/000/10 ریال
        توشه مسافر (سرقت) تا مبلغ: 000/000/3 ریال
        خودروی شخصی (حریق، انفجار، سیل و طوفان) تا مبلغ: 000/000/20 ریال
        غرامت فوت و نقص عضو ناشی از حوادث مورد تعهد این بیمه نامه برای بیمه گذار و اعضای خانواده تحت تکفل وی: (به ازای هر نفر 15 میلیون ریال و بیش از سه نفر مجموعا): 000/000/50 ریال
        جبران هزینه های پزشکی ناشی از حوادث موردتعهد این بیمه نامه برای بیمه گذار و اعضای خانواده تحت تکفل وی: (به ازای هر نفر 5/1 میلیون ریال و بیش از سه نفر مجموعا): 000/000/5 ریال
        حق بیمه: (با احتساب 4 درصد افزایش افزوده) جمعا به مبلغ: 000/30 ریال
    توضیحات
        منظور از توشعه مسافر، کلیه لوازم عرفی و معمول موردنیاز مسافر در یک سفر متعارف نظیر چادر مسافرتی، لوازم شخصی و ... می باشد.
        بیمه گذار موظف است مراتب حادثه را در اولین فرصت ممکن و حداکثر ظرف 3 روز بعد از وقوع حادثه به نزدیک ترین واحد اجرایی بیمه ایران اعلام نماید.
        بیمه گذار موظف است فهرست موارد آسیب دیده و ارزش آنها را به همراه مدارک مثبته ای که به تایید مراجع ذیصلاح محل وقوع حادثه رسیده است، به شرکت سهامی بیمه ایران ارائه نماید.
        فرانشیز خطر سرقت معادل 20% مبلغ خسارت درنظر گرفته می شود.
        بیمه گر هیچ گونه تعهدی نسبت به جبران خسارت وارده به پول و مسکوکات، اوراق بهادار، طلا و جواهرات و اشیای قیمتی و مشابه آن ندارد.
        در راستای تامین آسایش خاطر بیمه گذاران، در طول سفر و ایجاد سهولت در صدور بیمه نامه، دو آیتم تاریخ صدور و تاریخ شروع برای طرح پیش بینی گردیده که تاریخ شروع می تواند به دلخواه مشتری تعیین گردد و اعتبار بیمه نامه 10 روز پس از تاریخ شروع خاتمه می یابد.
        در صورت وجود هرگونه بیمه نامه دیگری که خطرات مذکور را تحت پوشش قرار دهد، این بیمه نامه صرفا به عنوان مکمل آن بیمه نامه تلقی خواهد شد.
        این بیمه نامه، تابع قانون بیمه و شرایط عمومی بیمه نامه های موردعمل بیمه ایران می باشد.
        صدور بیمه نامه و وصول حق بیمه به صورت دستی امکان پذیر بوده و اطلاعات و مشخصات بیمه نامه به همراه قبض رسید بانکی در سیستم کامپیوتری متعاقبا ثبت خواهد شد.
        در ضمن کد باجه جهت طرح مذکور 55 می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی