عصر بازار

در حاشیه نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته مطرح شد

پیش‌بینی افزایش معاملات مسکن در سال آینده

عصر اعتبار- صبح امروز چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نما، سازه و تکنولوژیهای نوین صنعت ساختمان (ایران بیلدکس) با حضور ۱۴۷ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

پیش‌بینی افزایش معاملات مسکن در سال آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نما، سازه و تکنولوژیهای نوین صنعت ساختمان (ایران بیلدکس) به مدت چهار روز با حضور 57 شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه و پاکستان و 90 شرکت داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد که تا 9 اسفندماه ادامه دارد.

    در این نمایشگاه شرکتهایی از ایران، چین، ترکیه و پاکستان، جدیدترین محصولات و نوآوری های مرتبط با تولید ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، در و پنجره، شیشه و ماشین آلات وابسته، مصالح ساختمانی پایه تونل، سد، راه، زهکشی و آبیاری، سنگ های ساختمانی، لوله و اتصالات، یراق آلات ساختمانی، پوشش سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، حمام، سونا، آشپزخانه، سیستم تصفیه فاضلاب، دکوراسیون، نماسازی، پوششهای کف و درهای اتوماتیک و سایر خدمات ساختمانی را به معرض نمایش گذاشته اند.

    در حاشیه این نمایشگاه سه همایش تخصصی با عنوان "نقش فناوری های نوین در توسعه صنعت ساختمان"، "راهکارهای افزایش عمر مفید بنا" و "مقاوم سازی ساختمان های ایرانی در برابر زلزله" با حضور سازندگان بخش خصوصی و متخصصان خارجی برگزار شود. همچنین سیستم های جدید ساختمانی و فناوری‌های ساخت و تبادل نظر درباره فناوری های نوین جرو برنامه‌های این نمایشگاه اعلام شده است.

    قائم مقام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به ایسنا گفت: بعد از امضای برجام و در طول سال 1395 در تمام نمایشگاه‌ها با افزایش تقاضا و حضور شرکتهای خارجی مواجه بودیم. البته سیاست ما این است که حضور خارجی ها برای معرفی تکنولوژی های نوین باشد، نه صرفا ورود برای فروش کالاهای مصرفی و نهایی. در سال 1396 هم پیش بینی می شود حضور شرکتهای خارجی در بخش معرفی تکنولوژی گسترش پیدا کند.

    سیاوش امیرمکری افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می شود سال آینده شاهد رونق بخش معاملات مسکن باشیم ان شاءالله صنعت ساختمان بتواند در سال 1396 فعالیتهای تولیدی بیشتری داشته باشد و فعالان این بخش از فرصت پیش رو استفاده کنند.

    به گفته امیرمکری، در نمایشگاهی که امروز افتتاح شد شرکتهای داخلی و خارجی در فضایی حدود 7000 متر مربع، تولیدات صنعت ساختمان خصوصا بخش نما، سازه و نوآوری های خود را در موضوعات مرتبط با ذخیره انرژی، انبوه سازی و صنعتی سازی ارایه می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی