عصر بازار

پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به ۳۹۰ هزار واحد مسکن مهر از هفته آینده

عصر اعتبار- مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: بیش از ۳۹۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور برای تسریع در تکمیل پروژه های مسکن مهر از تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی اضافه شده بانک مسکن برخوردار می شوند؛ براین اساس ثبت قراردادها در دفاتر اسناد از هفته آینده آغاز می شود.

پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به ۳۹۰ هزار واحد مسکن مهر از هفته آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدحسن مرادی افزود: دستورالعمل افزایش تسهیلات مسکن مهر از 300 به 400 میلیون ریال به شعب بانک مسکن ابلاغ شده و اکنون بسیاری از واحدهای یاد شده به دفترخانه ها برای ثبت اسناد قراردادهای افزایش تسهیلات معرفی شده اند.
    وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات افزایش 100 میلیون ریالی واحدهای مسکن مهر پس از ثبت قراردادهای مربوطه در دفاتر اسناد از هفته آینده آغاز می شود، گفت: پیش بینی می شود افزایش تسهیلات 300 به 400 میلیون ریال بانک مسکن، به بیش از 390 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور پرداخت شود.
    مدیر امورطرح و برنامه بانک مسکن اظهارداشت: در فرآیند پرداخت افزایش تسهیلات واحدهای مسکن مهر، تاکنون کارشناسان بانک مسکن ارزیابی های لازم را برای پرداخت 100 میلیارد ریالی تسهیلات اضافی را انجام داده اند تا واحدهای واجد شرایط برای ثبت قراردادهای خود به دفترخانه ها ثبت اسناد معرفی شوند.
    به منظور تسریع اتمام پروژه های مسکن مهر نیمه تمام در سراسر کشور، شورای پول و اعتبار د رجلسه دیماه امسال خود با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از 300 میلیون به 400 میلیون ریال، مشروط به عدم استفاده از منابع جدید بانک مرکزی و با تشخیص و تایید بانک عامل، موافقت کرد.
    به دنبال آن بانک مسکن با صدور دستورالعملی به شعب، فرآیند پرداخت افزایش 100 میلیون ریالی تسهیلات مسکن مهر را ابلاغ کرد تا واحدهای نیمه تمام مسکن مهر بتوانند با دریافت این تسهیلات از بانک مسکن روند تکمیل و تحویل آن را به متقاضیان با سرعت بیشتری انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی