عصر بازار

تندیس نقره ای جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کننده به بیمه نوین رسید

عصر اعتبار- این شرکت به عنوان نخستین شرکت بیمه ای دارنده جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، تندیس نقره ای شانزدهمین دوره همایش ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.

تندیس نقره ای جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کننده به بیمه نوین رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این جایزه را مهدی شمسایی ظفرقندی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین به نمایندگی از مدیرعامل شرکت از محمد رضا نعمت زاده؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

    شرکت بیمه نوین با باور به رقابت پذیری سازنده و ارائه خدمات با کیفیت به بیمه گذاران خود، از سال 1387 به عنوان پیشگام و اولین شرکت در صنعت بیمه، در این مصاف ملی حاضر و موفق به کسب نهمین جایزه خود از همایش ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

    شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در روز نهم اسفند با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور، محمد رضا نعمت زاده؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود نوابی رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد، غلامحسین شافعی؛ رئیس اتاق بازرگانی ایران و با حضور صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی