عصر بازار

بیمه سامان خسارت بیمه عمر ۴۰۰ میلیون تومانی را پرداخت کرد

عصر اعتبار- شرکت بیمه « سامان» در راستای تحقق سیاست‌ اصلی خود مبنی بر مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بیمه های ۴ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

بیمه سامان خسارت بیمه عمر ۴۰۰ میلیون تومانی را پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، خسارت بیمه‌نامه عمر و تشکیل و سرمایه توسط بیمه سامان به ذی نفع بیمه گذار، که در حادثه ریزش کوه در منطقه دارآباد تهران متاسفانه  دچار سانحه شد و جان خود را از دست داده بود پرداخت شد.
    این شرکت ضمن دلجویی از خانواده ایشان، سرمایه 400 میلیون تومانی این بیمه نامه را به همسر ایشان و فرزندان آن مرحوم  پرداخت کرد.
    لازم به اشاره است بیمه عمر ، قراردادی است که به موجب آن بیمه‌گر در مقابل دریافت حق‌بیمه از بیمه‌گذار متعهد می‌شود که در صورت فوت و یا حیات بیمه‌شده در زمان معینی مبلغی به عنوان سرمایه و یا مستمری به استفاده‌کننده (بیمه‌گذار یا شخص ثالث) تعیین شده از طرف او و یا وراث قانونی بپردازد.
    خطر فوت در بیمه‌های عمر، به هر علت و شامل انواع بیماری‌ها و حوادث می‌باشد و فقط هزینه‌های جنگ و خودکشی از آن مستثنی شده و تنها تحت ضوابط خاصی تحت پوشش قرار می‌گیرند.
    بیمه سامان در ایفای مسئولیت اجتماعی و جلب رضایت و اعتماد سازی پرداخت خسارت به محض تکمیل مدارک را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.
    عوامل فروش بیمه سامان آمادگی دارند تا به پرسش‌های هموطنان در مورد کاهش ریسک های خانواده خود در چرخه زندگی و خدمات جدید بیمه سامان، پاسخ دهند همچنین هموطنان ارجمند می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر به وب‌سایت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir مراجعه و یا با شماره 8943-021 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی