عصر بازار

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار:

اعمال معافیت های بیمه ای برای اشتغال جوانان

عصر اعتبار- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهترین دستاورد برجام را بزرگ شدن کیک اقتصاد کشور دانست و گفت: با دستاورهای برجام می توانیم رسته های اقتصادی را به سمت اقتصاد محلی و پس از آن به سمت اقتصاد جهانی سوق دهیم.

اعمال معافیت های بیمه ای برای اشتغال جوانان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، عیسی منصوری شامگاه سه شنبه در نشست تخصصی «برجام، اقتصاد مقاومتی: سرمایه گذاری و اشتغال و کار آفرینی» که با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های دیگر و همچنین تعدادی از کارآفرینان در محل وزارت کار برگزار شده بود، افزود: آنچه از آثار برجام می بینیم، می تواند ادامه یابد.
    وی افزود: تاثیر مثبت برجام و اقتصاد مقاومتی به صورت هم افزایانه است به صورتی که می تواند بخش بزرگی از اقتصاد کشور را پوشش دهد.
    وی بهترین دستاورد برجام را بزرگ شدن کیک اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: با دستاورهای برجام می توانیم رسته های اقتصادی را به سمت اقتصاد محلی و پس از آن به سمت اقتصاد جهانی سوق دهیم.
    منصوری با اشاره به اینکه با تمرکز بر فناوری اطلاعات می توانیم افزایش سهم کشور از اقتصاد جهانی را افزایش دهیم، گفت: می شود زمینه سرمایه گذاری خارجی را فراهم کرد.
    معاون وزیر کار افزود: همکاری هایی که با نشان های تجاری جهانی و منطقه ای وجود دارد، نشان می دهد که هم در رشته های جدید نظیر فناوری اطلاعات و هم در رشته های سنتی نظیر پوشاک می توان از ظرفیت خوب سرمایه گذاری با شرکای خارجی استفاده کرد.
    معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد که بتوان جهت گیری اقتصاد را به سمت اقتصاد دانش بنیان سوق داد و مهارت افزایی مبتنی بر نیازها را درست هدایت کرد.
    وی افزود: در این مسیر از ظرفیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استفاده می کنیم.
    منصوری، مشارکت مردم در تولیدات اقتصادی را ضروری دانست و گفت: از یک سو بزرگ کردن اقتصاد در عرصه جهانی و از سوی دیگر بردن اقتصاد به مناطق به مشارکت مردم کمک می کند و همچنین توجه به گروه های خاص و افزایش مشارکت آنها در تولید اقتصادی نیز مورد نیاز است که زمینه های آن از طریق اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است.

    **پیش بینی مشوق های بیمه ای برای کارفرمایان برای رونق اشتغال
    معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: در برنامه ششم تعهد شده است برای یک میلیون جوان فارغ التحصیل از مشوق های کارفرمایی استفاده شود که معافیت بیمه ای برای اشتغال جوانان در بنگاه های کسب و کار یکی از آنها است.
    به گزارش ایرنا، همایش اقتصاد مقاومتی و برجام امروز آغاز به کار کرد و تا 18 اسفند ماه به بررسی دستاوردهای برجام در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی شامل صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، نفت، نیرو، انرژی هسته ای، بهداشت، راه و شهرسازی، علم و فناوری و پولی و بانکی می پردازد.
    مسئولان دستگاهها و وزارتخانه های مرتبط در هر روز با حضور در این همایش به ارائه گزارش تفصیلی از دستاوردهای برجام و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در نهادهای متبوع خود می پردازند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو