عصر بازار

بانک مرکزی پاکستان:

همکاری بانک مرکزی پاکستان با ایران

عصر اعتبار- خبرگزاری رسمی دولت پاکستان روز شنبه به نقل از رئیس بانک مرکزی این کشور اعلام کرد هیات دولت پاکستان طرح امضای توافقنامه میان بانک مرکزی این کشور و بانک مرکزی ایران را تایید کرده و این توافقنامه به زودی میان دو بانک بطور رسمی امضا خواهد شد.

همکاری بانک مرکزی پاکستان با ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، 'اشرف محمود واترا' روز گذشته با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع شهر لاهور این خبر را اعلام کرد و گفت که پس از امضای این موافقتنامه، تجار ایرانی و پاکستانی برای صادارت و انجام فعالیت های تجاری خود میان دو کشور و نقل و انتقالات پولی، می توانند از کانال بانک های مرکزی دو کشور اقدام کنند.
    وی اظهار داشت: بهبود شرایط تجارت میان ایران و پاکستان، یکی از مهم ترین اولویت ها و خواسته های من است و از زمانی که به عنوان رئیس بانک مرکزی پاکستان منصوب شدم، این مهم را بطور مستمر پیگیری کرده ام.
    اشرف محمود واترا تاکید کرد: امضای توافقنامه میان بانک های مرکزی ایران و پاکستان موجب ارتقای حجم مبادلات تجاری بین دو کشور خواهد شد.
    تجار و بازرگانانی پاکستانی در ماه های اخیر سفرهای زیادی به استان های مختلف ایران برای کسب اطلاعات درباره ظرفیت های صادرات و واردات به این کشور انجام داده اند و معتقدند رفع موانع بانکی میان دو کشور، می تواند جهش قابل توجهی در حجم تجارت فیمابین ایجاد کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی