عصر بازار

انتصاب مدیر امور مهندسی نرم افزار بانک ایران زمین

عصر اعتبار- طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک ایران زمین، مدیرامور مهندسی نرم افزار این بانک منصوب شد.

انتصاب مدیر امور مهندسی نرم افزار بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک در مراسم معارفه مدیر امور مهندسی نرم افزار که با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیئت عامل و مدیران بانک در ساختمان مرکزی برگزار شد، ضمن تشکر از همکاران آی تی گفت: با توجه به فضای حاکم بر کسب و کار در حوزه بانکداری، یکی از بخش هایی که می‌تواند در جهت دهی بانک به سمت چشم انداز نقش مهمی را ایفا کند واحد آی تی است.
    وی افزود: در همین راستا از حسن صیحانی جهت مدیریت امور مهندسی نرم افزار دعوت به عمل آمد تا با همکاری و کار تیمی باعث تعالی بیش از پیش بانک شده و سبب غرور و افتخار بیشتر از گذشته شود.
    در ادامه مجتبی شیروانی هرندی قائم مقام مدیرعامل ضمن تبریک و ابراز خرسندی از انتصاب مدیر امور مهندسی نرم افزار و تکمیل تر شدن ساختار بانک افزود: حسن صیحانی یکی از مدیران توانمند و با دانش در حوزه آی تی است؛ که کار تیمی را به معنی واقعی انجام می دهد.
    در این مراسم، فرهاد اینالویی معاون فن آوری اطلاعات از مهم بودن نقش نرم افزار و سیستم های بانکی سخن به میان آورد و اظهار داشت : واحد نرم افزار بانک متشکل از مدیریت امور مهندسی نرم افزار و دو اداره پشتیبانی نرم افزار و توسعه نرم افزار خواهد بود.
    در بخش دیگری از این مراسم حسن صیحانی سخنان خود را با تشکر و ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران ارشد بانک ایران زمین آغاز کرد و ابراز امیدواری کرد که بتواند با اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی در راستای نیل به اهداف تبیین شده قدم بردارد.
    وی فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه شهید بهشتی و جزو اولین فارغ التحصیلان پس از انقلاب فرهنگی است که در شرکت هایی همچون خودرو سازی سایپا دیزل، ایران کاوه سابق و سایپا مشغول به کار بوده است.
    صیحانی کار بانکی خود را به عنوان کارشناس و رییس اداره توسعه نرم افزار و در سال 80 با تاسیس بانک پارسیان و به دعوت این بانک آغاز کرده و به مدت 10 سال در این بانک مشغول به کار بوده است. وی در 5 سال و نیم اخیر به عنوان مدیر نرم افزار در بانک اقتصاد نوین ایفای نقش کرده است.
    وی در پایان بر کار تیمی به عنوان تنها عامل موفقیت سازمان تاکید کرد و شناخت کامل نرم افزارهایی که بانک با آنها در حال انجام کار است را از الزامات کاری بانکی دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو