عصر بازار

تقدیر سازمان حفاظت محیط زیست از بانک پاسارگاد

عصر اعتبار- سازمان حفاظت محیط‌ زیست از بانک‌پاسارگاد به دلیل تلاش موفق در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگ‌سازی در خصوص مسائل مرتبط با حفاظت از محیط‌زیست و همچنین حضور موفق و موثر در نمایشگاه بین‌المللی محیط‌ زیست، با اهدا تندیس و لوح، قدردانی کرد.

تقدیر سازمان حفاظت محیط زیست از بانک پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این لوح تقدیر، خطاب به مدیر روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، آمده‌است:

    «برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌ زیست، حاصل همفکری راهبردی، همگرایی آگاهانه و خلاقانه و تلاش جمعی در انعکاس واقعیات عینی محیط‌ زیست کشور و به تصویر کشیدن احساس مسئولیت عمیق در حفظ طبیعت و محیط‌ زیست و ترویج فرهنگ زیست‌محیطی جامعه بود.

    بدین‌وسیله از حسن تدبیر و تلاش موفق بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌ اجتماعی آن بانک در فرهنگ‌سازی برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار قدردانی می‌کنیم. امیدواریم همچنان فعالیت‌هایتان در ایجاد بالندگی و ارتقای فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط‌ زیست کشور تداوم یابد.»


    گفتنی است بانک‌پاسارگاد، به عنوان یک بانک‌سبز، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، پاسداری و حفاظت از محیط‌زیست را در زمره مهم‌ترین رسالت‌ها و مسئولیت‌های خود می‌داند و اعتقاد دارد به عنوان یک سازمان مالی و اقتصادی با اقداماتی همچون ترویج فرهنگ بهره‌مندی از بانکداری‌مجازی و بانکداری‌الکترونیک، برگزاری دوره‌های آموزش بانکداری‌الکترونیک به هزینه خود در سازمان‌ها و شعبه‌ها، تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ پاسداری از محیط‌ زیست، کاهش استفاده از کاغذ و پلاستیک، تشویق و ترغیب مردم به استفاده از بانکداری مجازی، کاشت درخت و... می‌تواند در این مسیر تأثیرگذار باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی