عصر بازار

در چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکت‌های ایران (TOPEX۲۰۱۷)

بانک صادرات نشان برترین بانک ایرانی را کسب کرد

عصر اعتبار- ​در چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکت‌های ایران (TOPEX۲۰۱۷) ، نشان برترین بانک ایرانی در سال ۱۳۹۵ به بانک صادرات ایران اعطا شد.

بانک صادرات نشان برترین بانک ایرانی را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به  گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این همایش که به همت مؤسسه بین‌المللی پژوهش‌های صنعتی ایران و با همکاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت معدن صنعت و تجارت، انجمن مفاخر صنعتی ایران، خانه سرباز صلح ایران و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران و مشارکت فعال بانک صادرات ایران،  برگزار شد به پاس نقش آفرینی بانک صادرات ایران در عرصه های مختلف،  این نشان به بانک صادرات اهدا شد.
    بر پایه این گزارش مجتبی عزیزیان، مدیرامور فناوری اطلاعات این بانک، به تشریح جایگاه بانک صادرات ایران در عرصه نظام اقتصادی کشور و خدمات و محصولات جدید آن در حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و تولید ملی پرداخت.
    این مقام مسئول افزود: این بانک با55 هزار کارمند شاغل و بازنشسته و تمام امکانات و ظرفیت‌هایش در حال فعالیت در جبهه اقتصادی کشور است و بسیاری از فعالان بزرگ اقتصادی کشور و واحدهای تولیدی داخلی، رشد و بالندگی خود را از حمایت‌های بانک صادرات ایران می‌دانند که افتخار ارزشمندی برای این بانک بزرگ و مردمی به حساب می آید.
    عزیزیان در پایان اظهار داشت: بانک صادرات ایران با بهره‌گیری از توانمندی‌های فراوان خود آماده ارائه خدمات مطلوب و گسترده به واحدهای تولیدی برتر کشور در زمینه‌های مختلف است تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصاد ایران به عنوان اقتصاد اول در منطقه و در بین کشورهای اسلامی باشیم.
    گفتنی است غرفه بانک صادرات ایران در نمایشگاه جنبی چهارمین جشنواره برترین شرکت‌های ایران، میزبان مدیران، مسئولان و شرکت‌کنندگان جشنواره بود و کارشناسان بانک، ضمن معرفی خدمات و محصولات نوین و بانکداری الکترونیک و شرکتی به پرسش های بازدید‌کنندگان پاسخ دادند.
    امیرسرتیپ احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران ارشد  سیاسی و فرهنگی ، فعالان اقتصادی و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های برتر بخش خصوصی در این جشنواره ملی که در روز شنبه 95/12/14  و سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار شد، حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی