عصر بازار

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد

مردم ۲۶۷ میلیارد تومان صدقه دادند

عصر اعتبار- مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: امسال جشن نیکوکاری را در یک فرآیند ارتباطی گسترده از سه ماه جلوتر آغاز کردیم بطوری که ۴۰ میلیارد تومان قبل از برگزاری جشن، درآمد جمع‌آوری شده است.

مردم ۲۶۷ میلیارد تومان صدقه دادند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، ابوالقاسم رستگار در نشست خبری به مناسبت برگزاری جشن نیکوکاری گفت: در پایان برنامه پنج‌ساله بنا داریم درآمد کمیته امداد را از طریق مردم سه برابر کنیم. بنابر این سالانه 550 میلیارد تومان افزوده می‌شود و در پایان برنامه به 4 هزار میلیارد تومان خواهیم رسید.

    وی ادامه داد: 80 درصد مشارکت‌ها از طریق روش‌های جدید قرار است باشد که در حال حاضر فقط 10 درصد به این شکل جمع‌آوری می‌شود.

    رستگار  گفت: در حال حاضر 70 هزار یتیم بدون خانه وجود دارد که در سرفصل‌های کمک امداد و حامیان قرار گرفته که بتوانیم طی سه سال تمام این افراد را صاحب خانه کنیم.

    وی افزود‌: در طرح اکرام نیز در حال حاضر در 11 ماه گذشته 314 میلیارد تومان کمک حامیان به ایتام بوده است که 18 درصد رشد را نشان می‌دهد.

    وی گفت: سرانه دریافتی هر یتیم 140 هزار تومان است که این رقم در برخی استان‌ها مانند قم به 310 هزار تومان و در برخی دیگر مانند سیستان به 27 هزار تومان می‌رسد که سعی داریم این تعادل را ایجاد کنیم.

    وی با اشاره به اینکه حامیان و خیرین طبقه‌بندی می‌شوند، گفت: طرح صدقات را ساماندهی کرده‌ایم و بنا داریم آن را با روش‌های ارتباطی جدید افزایش دهیم.

    مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: 267 میلیارد تومان در 11 ماه گذشته صدق جمع‌آوری شده است که نقش نیکوکاران و خیرین بیشتر شده است.

    رستگار ادامه داد: به دنبال این هستیم تمام درگاه‌های بانکی عضو شتاب به کمک طرح صدقات ما بیاید چرا که در حال حاضر فقط یک درگاه بانک ملی استفاده می‌شود.

    وی ادامه داد: امسال گستره جشن نیکوکاری را از 3 ماه جلوتر آغاز کردیم و با خیرین و شناسایی آنها پیوند بیشتری داشته‌ایم به طوریکه 40 میلیارد تومان درآمد جمع‌آوری هدایا را قبل از برگزاری جشن عاطفه‌ها داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته رشد 92 درصد را نشان می‌دهد.

    وی گفت: در واقع عاطفه‌ها از یک جشن یک روزه به یک فرآیند ارتباطی تبدیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی