عصر بازار

افتتاح ۱۴ پروژه‌ زیربنایی برکت با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیاردی در قم

عصر اعتبار- پروژه‌های زیربنایی بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان قم، با نزدیک به ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری روز سه‌شنبه افتتاح و معرفی می‌شود.

افتتاح ۱۴ پروژه‌ زیربنایی برکت با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیاردی در قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، عارف نوروزی، مدیرعامل بنیاد برکت ضمن اعلام این خبر، گفت: این طرح‌های زیربنایی، شامل 6 پروژه‌ی پل و راه‌سازی، 3 پروژه‌ی آب‌رسانی، 4 باب مدرسه و یک باب مسجد بین‌راهی می‌شود و برای ساخت و تکمیل آن‌ها بنیاد برکت حدود 120 میلیارد ریال هزینه کرده است.

    وی افزود: با اجرای پروژه‌های آب‌رسانی با هزینه‌ی 75 میلیارد ریال، اهالی روستاهای محروم ساریه ‌خاتون، دولت‌آباد، گلستانه، نصرتیه، فریدون‌آباد، حسین‌آباد، ونارچ، قلعه‌چم، چاله گنبد و علی‌آباد نیزار به آب آشامیدنی از طریق لوله‌کشی دسترسی پیدا می‌کنند.

    نوروزی خاطرنشان کرد: پروژه‌های راه‌سازی نیز شامل کوه‌بری، سنگ‌بری و اصلاح پیچ‌های مسیر وشنوه در سه نقطه، انجام انفجارات در جاده‌ی روستای امام‌زاده اسماعیل، اصلاح دو پیچ در مسیر قاهان - نویس، اصلاح پیچ بین روستای آغلک تا سه‌راهی چاهک در محور قاهان، مشارکت در احداث ابنیه‌ی راه قم - جعفریه و بهسازی مسیر روستای فردو می‌شود که در مجموع برای آن‌ها 22 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

    مدیرعامل بنیاد برکت، اذعان داشت: در بخش مدارس نیز 4 مدرسه با مجموع 30 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال احداث و پیش از این تحویل آموزش و پرورش شده است و هم اکنون دانش‌آموزان مشغول تحصیل در آن‌ها هستند.

    وی افزود: تکمیل مسجد بین‌راهی در محور قم - جعفریه، دیگر پروژه‌ای است که با اختصاص اعتبار یک میلیارد ریالی از سوی بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شده است.

    پروژه‌های زیربنایی بنیاد برکت در استان قم، صبح روز سه‌شنبه مورخ 17 اسفند 95 با حضور رییس محترم مجلس شورای اسلامی، افتتاح خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی