عصر بازار

اعلام ساعت کار بانک پاسارگاد در روزهای پایانی سال ۹۵ و تعطیلات نوروز سال ۹۶

عصر اعتبار- بانک‌ پاسارگاد ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای کلیه هم‌وطنان گرامی، ساعات کار شعبه‌های خود در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ و تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۶ اعلام کرد.

اعلام ساعت کار بانک پاسارگاد در روزهای پایانی سال ۹۵ و تعطیلات نوروز سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال 95 و نزدیک شدن به آغاز تعطیلات نوروز، جهت رفاه حال مشتریان، شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها از روز سه‌شنبه مورخ 17 اسفند لغایت روز شنبه مورخ 28 اسفند به استثنای روز‌های پنج‌شنبه مورخ 19 اسفند، جمعه مورخ 20 اسفند (تعطیل رسمی)، سه‌شنبه مورخ 24 اسفند، پنج‌شنبه مورخ 26 اسفند، جمعه مورخ 27 اسفند (تعطیل رسمی) و یکشنبه مورخ 29 اسفند (تعطیل رسمی) از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 17:30 آماده ارایه انواع خدمات بانکی به مشتریان گرامی هستند. ساعت کار شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در روزهای پنج‌شنبه مورخ 19 اسفند و 26 اسفند از ساعت 7:30 تا ساعت 13 و در روز سه‌شنبه مورخ 24 اسفند 95 ، از ساعت 7:30 تا ساعت 16 است.

    بر اساس این خبر، شعبه‌های منتخب بانک‌پاسارگاد در روز پنج‌شنبه مورخ 3 فروردین 1396، از ساعت 9 الی 13 خدمات بانکی را به مشتریان عزیز ارایه می‌دهند.
    گفتنی است در صورت اعلام روز دوشنبه مورخ 30 اسفند 1395 به‌عنوان روز کاری، کلیه‌ی شعبه‌های بانک‌پاسارگاد و در صورت اعلام تعطیلی این روز از سوی هیأت‌دولت، شعبه‌های منتخب این بانک، از ساعت 8 الی 11 صبح مفتوح هستند.
    هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای آگاهی از لیست شعبه‌های منتخب بانک‌پاسارگاد به سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه کنند. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک نیز به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سوالات هم‌میهنان گرامی است.

    لیست شعبه های منتخب استان های تهران و البرز در قالب فایل pdf

    لیست شعبه های منتخب شهرستان و مناطق آزاد در قالب فایل pdf

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی