عصر بازار

مدیر عامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد عنوان کرد:

پرداخت ۶۵۰میلیارد تومان به کمیته امداد طی دو سال گذشته

عصر اعتبار- مدیر عامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این مجتمع اقتصادی مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به منظور کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار داده است.

پرداخت ۶۵۰میلیارد تومان به کمیته امداد طی دو سال گذشته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمد علی یزدان جو، با بیان اینکه در سال های 94 و 95 مجتمع اقتصادی در مجموع 650میلیارد تومان به کمیته امداد پرداخت کرده است، افزود: کمیته امداد علاوه بر استفاده از منابع دولتی و کمک های مردمی برای حل مشکلات نیازمندان از ظرفیت مجتمع اقتصادی برای انجام ماموریتهای کمیته امداد و کمک به خانواده های محروم و ایجاد شغل برای مددجویان و ساخت خانه های مورد نیاز قشر نیازمند تحت پوشش استفاده می کند.
    وی افزود:‌ بر این اساس مجتمع اقتصادی این نهاد تعهد کرده است در سال آینده، 400میلیارد تومان به کمیته امداد برای حل مشکلات نیازمندان اختصاص دهد.
    مدیر عامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی در ارتباط با میزان پرداختی های مجتمع اقتصادی به کمیته امداد برای تامین نیازهای مددجویان تحت حمایت این نهاد در زمینه های مختلف گفت: مجتمع اقتصادی هشت هزار جهیزیه و سه هزار واحد مسکن مددجویی روستایی و به طور متوسط ماهیانه 10 میلیارد تومان وجه نقد به کمیته امداد برای مددجویان کمیته امداد در سال 95 پرداخت کرده است.
    و افزود: این در حالی است که 100هزار هکتار زمین نیز به هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد تحویل داده شده است.
    یزدان جو با اشاره به دو بخش املاک و اقتصادی در این مجتمع اقتصادی افزود: در رویکرد جدیدی که برای مجتمع اقتصادی تعریف شده، مدیریت و ساماندهی املاک کمیته امداد به مجتمع اقتصادی واگذار شده است.
    وی اظهار داشت: مردم نیکوکار تعداد قابل توجهی از املاک و مستغلات در سراسر کشور با هدف بهره برداری جهت رفع نیازمندی های مستمندان و مستضعفان، به این نهاد واگذار کرده اند و یا در برخی موارد املاک بلاتصرف از سوی محاکم قضایی و حاکم شرع به کمیته امداد امام (ره) واگذار می شود.
    مدیرعامل مجتمع اقتصادی با بیان اینکه ماموریت های جدیدی در دوران مدیریت کنونی کمیته امداد به مجتمع اقتصادی محول شده است یادآورشد: بخش فرش مددجویی، صندوق قرض الحسنه امداد، بیمه مددجویان و خدمات نیروی انسانی که از سوی کمیته امداد به مجتمع اقتصادی محول شده در مجتمع اقتصادی با عنوان گروه مالی و بازرگانی ساماندهی شده است.
    یزدان جو با اشاره به تشکیل شرکت فرش در مجتمع اقتصادی خاطر نشان کرد: تشکیل شرکت فرش برای حمایت از تولیدات مددجویان و فروش آن در این بخش فعال است و این در حالی است که امسال حدود هشت هزار تخته فرش به مبلغ 20میلیارد تومان برای تامین جهیزیه مددجویان به حوزه حمایت کمیته امداد تخصیص داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو