عصر بازار

سرمایه گذاری در شهر کرمان با حمایت موسسه اعتباری ملل

عصر اعتبار- در این همایش جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل حضور و سخنرانی داشت.

سرمایه گذاری در شهر کرمان با حمایت موسسه اعتباری ملل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رییس شورای شهر کرمان گفت: شهر کرمان به صورت یک کارگاه بسیار بزرگ در حال انجام عملیات اجرایی در سراسر آن است و شهرداری به عنوان متولی این کارها زحمت بسیار زیادی را می‌کشد.

    «علی اکبر مشرفی» در اولین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی اداری و مرکز مجتمع تجاری اداری برلیان گفت: در این شرایط سخت اقتصادی هر چند وضعیت رو به بهبود است امیدواریم در سال‌های آینده از وضعیت بهتری برخوردار باشیم.

    وی افزود: علیرغم کاهش چشمگیر درآمد شهرداری رقم سنگینی از پروژه‌ها در سطح شهر کرمان در حال انجام است که خوشبختانه شهرداری تا به الان توانسته است از عهده انجام این پروژه‌ها بربیاید.

    مشرفی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرمان همیشه هماهنگی‌های لازم را با شهرداری داشته است، گفت: مصوبات و ارشاداتی که شورای شهر داشته همواره نشان‌دهنده‌ی این بوده که در کنار شهردار محترم قرار داشته‌اند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه ان‌شاءالله ما در آینده نزدیک بتوانیم کرمان را شهری بزرگ، زیبا و سرسبز در دنیا ببینیم، خاطرنشان کرد: غیر از تقاطع‌های غیرهمسطح که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود تعداد زیادی پارک در حال انجام است که در حال حاضر 12 پارک در سطح شهر کرمان در حال ساخت هستند.

    رییس شورای شهر کرمان گفت: خانه‌های فرهنگ، پارک بانوان در هر منطقه و کارهای بسیار زیاد دیگری در سطح شهر کرمان در حال انجام است و مؤسسه مالی و اعتباری ملل کارهای بسیار خوبی را در کرمان انجام می‌دهد که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آن‌ها هتل بسیار زیبای باغ کرمان است که امیدواریم در سال‌های آینده این هتل افتتاح و باعث رشد گردشگری در سطح شهر کرمان شود.

    وی ضمن تشکر از سرمایه‌گذاران این بخش به عنوان نماینده مردم کرمان در شورا گفت: با توجه به پتانسیل و ظرفیت گردشگری بسیار بالایی که در شهر کرمان داریم آینده شهر کرمان گردشگری است و لازمه گردشگری نیز زیرساخت‌هایی چون ساخت هتل است.

    حداقل 2 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در شهر کرمان داریم
    شهردار کرمان نیر در این همایش گفت: در حال حاضر حداقل 2 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در شهر کرمان داریم که حاصل مصوبات خوب شورای اسلامی شهر و سرمایه گذاری خوبی است که بخش زیادی از آن را موسسه ملل انجام می دهد و امیدواریم در آینده نزدیک این تلاش به بار بنشیند.

    "علی بابایی" افزود: در مجموعه شهرداری هر اتفاقی که می افتد برایند تلاش اعضای شورای شهر و حمایت های مردم است .

    وی در ادامه گفت: شهرداری کرمان با شعار تکریم، تسریع و سود برای سرمایه گذاران کار خود را شروع کرده ایم و به لطف خداوند در حال حاضر، حداقل 2 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در شهر کرمان داریم که حاصل مصوبات خوب شورای اسلامی شهر و سرمایه گذاری خوبی است که بخش زیادی از آن را موسسه ملل انجام می دهد و امیدواریم در آینده نزدیک این تلاش به بار بنشیند .

    بابایی افزود: دست تمام سرمایه گذاران واقعی و همه کسانی که در راه پیشرفت و سربلندی ایران عزیز طی می کنند و برای سربلندی کرمان می اندیشند می بوسم.

    تکریم سرمایه گذار وظیفه هر مقام دولتی است
    استاندار کرمان گفت:  شاید به تصور بعضی ها در مجالسی که صحبت از بازاریابی و فروش است نباید حضور پیدا کنیم چرا که مقام دولتی استیم اما تکریم سمایه گذار وظیفه هر مقام دولتی است.

    "علیرضا رزم حسینی"نیز در این همایش گفت: شاید تصور کنند بعضی ها که شاید هم درست باشد که ما در مجالسی که بازاریابی و فروش است نباید حضور پیدا کنیم چرا که مقام دولتی هستیم اما تکریم سرمایه گذار وظیفه هر مقام دولتی است.

    وی با بیان اینکه تفکرها باید رابطه با سرمایه گذار تغییر کنذ گفت: سرمایه گذاران مجاهدین اقتصادی هستند در حوزه اقتصاد و اما متاسفانه در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری، سرمایه گذاران را فراری داده ایم و در استان یز فرار از سرمایه و سرمایه گذار را داشته ایم که اگر تکریم و احترام واقعی سرمایه گذاران و کارآفرینان به درستی انجام گیرد و فرش واقعی قرمز را برای آن ها پهن کنیم می توان مطمئن بود که از ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

    رزم حسینی در ادامه افزود: در شهر کرمان به صورت همزمان روی بیش از 20 اثر فرهنگی و میراث فرهنگی هم اکنون کار انجام می شود.

    وی با بیان اینکه استان کرمان توسعه اش در بخش غیر دولتی و خصوصی اتفاق افتاده است گفت: بعد از صد سال نظام اداری کشور توسعه از چنگ دولت درآورده و به بخش خصوصی داده شده است و این اتفاقات خوب در استان باعث خواهد شد که کرمان به جایگاه و منزلت دیرینه و کهن خود در چند هزار سال قبل برسد.

    استاندار کرمان با اشاره به 50 میلیون سند در وزارت خارجه گفت: ده میلیون از این اسناد مربوط به بخش استان هاست که بخش عمده آن طبق بررسی ها به استان کرمان تعلق دارد و این نقش کرمان را در تاریخ کشور مشخص می کند که بسیار پررنگ است.

    وی در پایان گفت: فضای سرمایه گذاری در کشور رو به امید و رشد است و مطمئنا می تواند اتفاقات بهتری را برای کشور و دولت در بر داشته باشد و انشاءالله با جذب سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در استان کرمان بتوانیم شرایط را از این که هست برای توسعه است ان کرمان بهتر کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی