عصر بازار

اعلام شعب کشیک پست بانک ایران در ایام پایانی سال و نوروز ۱۳۹۶

عصر اعتبار- ساعات کار شعب پست‌بانک‌ایران در ایام پایانی سال ۹۵ و تعطیلات نوروزی اعلام و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در سراسر کشور می‌باشد.

اعلام شعب کشیک پست بانک ایران در ایام پایانی سال و نوروز ۱۳۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بنابراعلام اداره‌کل امور شعب و مناطق؛ شعب این بانک در اسفندماه سال‌جاری از چهاردهم لغایت بیست‌وششم در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا ساعت 16 و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه تا ساعت 14و30 دقیقه و درسطح شعب استان تهران نیز طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 لغایت 16 و روزهای پنجشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا ساعت 14و30 دقیقه آماده خدمت‌رسانی به هموطنان می‌باشند. البته باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نیز طی این ایام از ساعت 8 لغایت 13 آماده خدمت‌رسانی هستند.
    بنابراین گزارش: شعب این بانک در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه درسطح مراکز استان‌ها و شعب شهرستان‌ها از ساعت 7و30 دقیقه لغایت ساعت 15و در شعب استان تهران نیز از ساعت 8 لغایت 15 و روز بیست و نهم اسفندماه 1395 شعب منتخب این بانک از ساعت 8و30 دقیقه لغایت12به هموطنان خدمت‌رسانی ‌می‌کنند. البته باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی در روز بیست‌و‌هشتم اسفندماه از ساعت 8 لغایت 12 آماده خدمت‌رسانی هستند و بیست‌و‌نهم اسفندماه نیز تعطیل می‌باشند.
    همچنین در تعطیلات نوروزی سال 1396 شعب این بانک طی‌روزهای دوم و سوم فروردین‌ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه الی 12 آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی نیز طی این روزها تعطیل می‌باشند.
    گفتنی است: برای رفع مشکلات احتمالی شعب و دستگا‌های خودپرداز(ATM) گروه امداد (HELP DESK) بانک نیز در این ایام فعال بوده و از طریق تلفنبانک 84284 برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین با شماره 84284-021 برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور آماده پاسخگوئی می‌باشند.
    شایان ذکر است: لیست شعب‌ کشیک پست‌بانک‌ایران به همراه مشخصات کامل آن در وب‌سایت این بانک اطلاع رسانی می‌شود.

    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو