عصر بازار

کسب عنوان برترین بانک در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی توسط بانک حکمت ایرانیان

عصر اعتبار- در چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکتهای ایران (تاپکس ) که با حضور امیر سرتیپ دادبین فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش ، دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ، حجت الاسلام حسین زاده مدیرکل بنیاد قرآنی کشور ، مهندس سنجری رئیس انجمن مفاخر صنعتی ایران و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار شد ، بانک حکمت ایرانیان خوش درخشید .

کسب عنوان برترین بانک در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی توسط بانک حکمت ایرانیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جشنواره که با حضور برترین شرکت های ایران همراه بود ، در بخش برترین های صنعت بانکداری کشور ، از مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان بعنوان برترین بانک در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی با اهدا تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد .
    بر اساس این گزارش ، چهارمین جشنواره برترین شرکتهای ایران در این دوره با همکاری دومین کنگره سربازان صلح ایران (با محوریت صلح ، امنیت و توسعه پایدار) برگزار شد که در بخشی از این مراسم از ده کهنه سرباز دوران دفاع مقدس که در عرصه تولید و کارآفرینی موفق بوده اند تجلیل شد.
    گفتنی است در حاشیه این همایش نیز بانک حکمت ایرانیان با برپایی غرفه خود پذیرای مهمانان و مدعوین این جشنواره ، از جمله امیر سرتیپ دادبین ، فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش بود .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی