عصر بازار

مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد:

گرفتن کارمزد بانکی اصلی ترین راه کسب درآمد است

عصر اعتبار- مدیر کل بازرسی حسابرسی بانک مهر اقتصاد در نشست با مدیران و روسای شعب استان بوشهر، اظهار داشت: با نظارت مستمر در تمامی سطوح می توان سلامت نیروی انسانی و پیشبرد اهداف سازمانی را تضمین کرد.

گرفتن کارمزد بانکی اصلی ترین راه کسب درآمد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر؛ محسن منشوری - مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک_ در این نشست ضمن اشاره به اهمیت اخذ کارمزد در خدمات بانکی، بیان داشت: گرفتن کارمزد بانکی اصلی ترین راه کسب درآمد است.

    منشوری با تاکید بر نظارت و کنترل در مدیریت مالی بانک، افزود: رعایت و اجرای دستور العمل ها در کنار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، از مهم ترین مولفه هایی است که باید به آن توجه شود.

    وی در ادامه بهینه سازی ترکیب منابع و مصارف، طراحی محصول بر اساس کاهش قیمت تمام شده پول و کاهش مطالبات معوق و فروش اموال مازاد را به عنوان سیاست های اصلی بانک در سال آینده برشمرد.

    به تشریح مثلث تقلب که شامل می شود پرداخت.

    مدیر کل بازرسی و حسابرسی با بیان این که بهبود توان مدیریت مالی و اداری از طریق نظارت میسر می شود، اظهار داشت: انگیزه و نیاز، فرصت و توجیه گری سه ضله مثلث تخلف محسوب می شوند لذا باید با نظارت مستمر در تمامی سطوح سلامت نیروی انسانی و پیشبرد اهداف سازمانی را تضمین کرد.

    مهدی قاسمی_ رئیس اداره امور شعب استان _ نیز در ادامه گزارشی از عملکرد استان در شاخص های مختلف منابع، مصارف و معوقات ارائه کرد.

    گفتنی است مدیر کل بازرسی و حسابرسی در این سفر از شعب بازار، دیلم وگناوه بازدید به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی