عصر بازار

برگزاری نشست دوره ای بیمه دی شعبه سنندج و بنیاد شهید استان کردستان

عصر اعتبار- نشست دوره ای بیمه دی استان کردستان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

برگزاری نشست دوره ای بیمه دی شعبه سنندج و بنیاد شهید استان کردستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جلسه دوره ای مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با مدیریت بیمه دی استان در محل دفتر مدیرکل بنیاد شهید و با حضور ، معاونت مالی و اداری، ریاست امور اداری، مدیریت وهمکاران بیمه دی شعبه سنندج برگزار شد.
    در ابتدای جلسه سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حسن رابطه و تعامل چشم گیر بنیاد شهید و بیمه دی و سخن گفت و از حسن انجام امور بیمه ای شرکت بیمه دی تشکر و قدردانی کرد.
    وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بیمه دی در سطح استان از افزایش تعداد دفاتر نمایندگان فعال بیمه دی در شهرستان های استان به جهت خدمت رسانی آسان تر به مشتریان ابراز خرسندی کرد.
    در ادامه خسروی مدیر شعبه سنندج در خصوص انجام تمام امورات بیمه ای قشر معزز ایثارگران و پرسنل خدوم سخن به میان آورد و آمادگی شعبه سنندج را برای انجام این امر اعلام کرد و ازاینکه بیمه دی استان کردستان توانسته است رضایت مجموعه زحمتکش بنیاد شهید را حاصل نماید، ابراز خرسندی کرد. ایشان این رضایت از خدمات بیمه دی را مایه انگیزه و تلاش بیشتر در خصوص ترقی بیشتر دانست.
    در پایان جلسه قرارداد درمان پرسنل منعقد و به امضای طرفین رسید .همچنین تفاهم نامه صدور چند رشته بیمه نامه دیگر میان اعضاء منعقد شد که منجر به همکاری بیشتر این دو نهاد خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی