عصر بازار

درخواست بیمه مرکزی؛

مردم از بیمه خود قبل از سفر مطمئن شوند

عصر اعتبار- بیمه مرکزی باتاکید براینکه شهروندان باید قبل از سفر، از بیمه خود مطمئن شوند، اعلام کرد: هموطنان مراقب افراد سودجو باشند، بیمه مرکزی محصولی برای فروش ندارد.

مردم از بیمه خود قبل از سفر مطمئن شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر،  بیمه مرکزی در اطلاعیه‌ای از هموطنان خواسته مراقب افراد و شرکت‌هایی که طی اقدامی سودجویانه از عنوان بیمه مرکزی برای فروش محصولات اجباری مانند کارت امداد خودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی و ... سوء استفاده می‌کنند، باشند.

    بنابراین گزارش،  در سال‌های اخیر اشخاصی سودجو و فاقد هویت با دسترسی به بانک اطلاعات و مشخصات بیمه گذاران، از طریق تماس تلفنی با هموطنان و اعلام مشخصات بیمه نامه وسیله نقلیه یا مشخصات فردی افراد و معرفی خود به عنوان نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بعضاً با تهدید هموطنان به ابطال بیمه نامه شخص ثالث و یا شمول جریمه، اقدام به فروش اجباری محصولاتی مانند کارت امدادخودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی، کارت هوشمند بیمه تکمیلی و ... می‌کنند.

    همچنین به دلیل اینکه این کالاها و خدمات اغلب فاقد اصالت و کیفیت هستند، موجب اعتراض شهروندان می‌شوند.

    به‌رغم اطلاع رسانی‌های متعدد، مدتی است تعداد تماس‌های هموطنان برای استعلام اصالت این محصولات و ارتباط آن با بیمه مرکزی و یا اعلام اعتراض نسبت به افشای اطلاعات بیمه نامه و مشخصات فردی ایشان افزایش یافته است.

    به هموطنان گرامی توصیه می‌شود در خرید این محصولات دقت کنند و در صورت تماس از سوی این افراد، اطلاعات آنها را برای پیگیری قانونی در اختیار بیمه مرکزی قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی