عصر بازار

در استان هرمزگان

حمایت بانک گردشگری از حضور سرمایه گذاران

عصر اعتبار- رئیس گروه مالی گردشگری گفت: بانک گردشگری هلدینگ مالی این مجموعه محسوب می شود که به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی می تواند به سرمایه گذاران علاقه مند به حضور در هرمزگان در هرکدام از بخش ها از جمله گردشگری کمک و از پروژه های استان حمایت کند.

حمایت بانک گردشگری از حضور سرمایه گذاران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهدی جهانگیری در نشست بررسی پروژه های سرمایه گذاری استان هرمزگان که با حضور استاندار و مدیران گروه مالی گردشگری انجام شد، اظهار داشت: بانک گردشگری با توجه به رسالتی که بر عهده دارد می تواند از پروژه های بخش خصوصی استان هرمزگان به خصوص در زمینه گردشگری حمایت کند.
    جهانگیری تصریح کرد: این گروه بزرگترین هلدینگ گردشگری بخش خصوصی را در اختیار دارد که رسالت ساخت هتل ها و مراکز اقامتی را دارد.
    رئیس گروه مالی گردشگری عنوان کرد: این مجموعه شامل پنج هلدینگ است که در بخش های مختلف فعالیت می کنند.
    وی خاطرنشان کرد:ما از طریق بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی (س) نیز جهاد مدرسه سازی را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود آغاز کرده ایم و احداث 100 مدرسه در مناطق مختلف ایران را در دستور کار قرار داده ایم که تعدادی از این مدارس در هرمزگان احداث می شود.
    خسرو خواجه حسنی مدیرعامل بانک گردشگری نیز در این نشست، اظهار داشت: بانک گردشگری بانک عامل صندوق توسعه ملی است که اگر از منابع این صندوق بودجه ای اختصاص یابد می توانیم در زمینه های مختلف از جمله کمک به احداث دهکده گردشگری در بندرعباس کمک کنیم.
    استاندار هرمزگان در ادامه این نشست گفت: یکی از این ظرفیت های مهم در این استان گردشگری است که در این راستا مطالعات طرح احداث دهکده گردشگری در شرق بندرعباس انجام شده است.
    جاسم جادری ادامه داد: هرمزگان برای احداث هتل ها و مراکز اقامتی ظرفیت های خوبی دارد که می توان در این زمینه ها سرمایه گذاری داشت.
    مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان نیز در این نشست بیان داشت: 600 هکتار منطقه ساحلی در شرق بندرعباس به عنوان منطقه نمونه گردشگری در نظر گرفته شده و مطالعات آن صورت گرفته است.
    مسعود پاکزاد افزود: براساس برنامه های موجود در مرحله اول این طرح، در 50 هکتار دهکده گردشگری ایجاد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی