عصر بازار

دیدار مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران با مشاور مدیر عامل بیمه آرمان

عصر اعتبار- مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران زمین با مشاور مدیرعامل بیمه آرمان این استان دیدار و از نزدیک با هم به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

دیدار مدیریت شعب استان اصفهان بانک ایران با مشاور مدیر عامل بیمه آرمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این دیدار که به میزبانی محمدرضاسبزواری مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری صورت گرفت،آقای حسینی مشاور مدیر عامل بیمه آرمان به تشریح سیاست های کلی و بیمه ای پرداخت و اولویت بیمه آرمان را بیمه های خرد به ویژه بیمه های عمر و سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: وظایف شرکت بیمه جبران خسارت است که باید به صورت دقیق و به موقع صورت گیرد.
    وی عنوان کرد: بیمه آرمان آمادگی دارد در زمینه های مختلف بیمه ای با بانک ایران زمین همکاری متقابل داشته باشد.
    در ادامه محمدرضا سبزواری مدیراستان به تشریح اهم مطالب بانکداری و بیمه پرداخت وگفت: افزایش کیفیت خدمات ومشتری مداری دو نکته مهم و مشترک بین بانک و بیمه به شمار می رود.
    سبزواری افزود: شرایط به گونه است که رقابت و حضور فعال مقوله ای است که درآن باید ضمن برنامه ریزی و تکیه به پتانسیل نیروهای انسانی شرایطی را فراهم کرد تا سازمان سهم خود را از بازار هدف کسب نماید.
    وی دستیابی به اهداف و برنامه های عالیه هر سازمان را مستلزم کار منسجم و همکاری کلیه پرسنل دانست و گفت همه به نوعی مسئول هستند و باید نقش مهم و حیاتی خود را در راهبری سیستم و در جهت حرکت هدفمند و اثربخش ایفا نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی