عصر بازار

کشف بیش از ۱۴ میلیون چک پول و اسکناس تقلبی در خمین

عصر اعتبار- دو جوانی که قصد داشتند با چک پول و اسکناس های تقلبی در شهر خمین خرید کنند، در عملیات پلیس شهرستان دستگیر و از آنان ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال چک پول و اسکناس تقلبی کشف شد

کشف بیش از ۱۴ میلیون چک پول و اسکناس تقلبی در خمین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدعلی گودرزی"، فرمانده انتظامی شهرستان خمین در اینباره گفت: روز گذشته خبری به مرکز فرماندهی و کنترل 110 شهرستان مبنی بر اینکه دو جوان با اسکناس های تقلبی قصد خرید از مغازه های سطح شهر را دارند، اعلام شد و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت .

    وی افزود: با حضور تیمی از ماموران انتظامی مشخصات این افراد به دست آمد و مراتب به کلیه واحدهای گشتی اعلام شد .

    این مقام انتظامی اضافه کرد: سرانجام بعد از مدت زمانی کوتاه خودروی متهمان توسط تیمی از گشت های انتظامی در حال تردد در یکی از خیابان های شهر مشاهده و متوقف شد و دو مرد جوان دستگیر شدند .

    سرهنگ گودرزی ادامه داد:‌ در بازرسی از وسایل دستگیر شدگان مبلغ 14 میلیون و 200 هزار ریال چک پول و اسکناس تقلبی کشف شد .

    فرمانده انتظامی خمین خاطر نشان کرد:‌ در بررسی از سوابق متهمان مشخص شد که یکی از آنها دارای سابقه کیفری مشابهی است سرانجام هر دو نفر با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند .

    سرهنگ محمدعلی گودرزی در پایان گفت: از کسبه و بازاریان خواهشمندیم با توجه به شلوغی ایام پایانی سال جهت خرید مراقب چنین مواردی باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابهی سریعا"مراتب را با پلیس 110در میان بگذارند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی