عصر بازار

استاندار البرز اعلام کرد:

ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به ۲۹۴ واحد تولیدی البرز

عصر اعتبار- استاندار البرز گفت که بر اساس آمار موجود تا کنون ۶۵۱ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به ۲۹۴ واحد تولیدی و صنعتی استان البرز ارائه شده است.

ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به ۲۹۴ واحد تولیدی البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سید حمید طهایی در شورای ادرای استان البرز که پیش از ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در ارتباط با اقدامات حوزه اقتصادی که بیشترین وقت را جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و جلسات اقتصادی گرفت، 470 میلیارد تومان اعتبار به واحدهای تولید کوچک و متوسط در نظر گرفته شد که تا کنون طبق آمار 294 واحد 651 میلیارد تومان تسهیلات از قبال اقتصاد مقاومتی دریافت کرده اند.
    وی افزود: هزار و 152 پرونده در این جلسات مطرح شده که هزار و 634 مصوبه داشته و از این تعداد هزار و 76 اجرایی و عملی شده است.
    استاندار البرز ادامه داد: 540 واحد تولیدی تعطیل و یا با ظرفیت تولید پایین احیا شدند که حاصل این جلسات بوده است.
    طهائی با اشاره به اینکه سال 95 نسبت به سال گذشته شرایط کشور در تمامی ابعاد رونق بیشتری داشت، افزود: انتظار می رود با روند کنونی همراه با فضای وحدت و تعامل گسترده سال 96 مطلوب تر باشد.
    وی ادامه داد: در سایه اتحاد و همدلی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید بنابراین حفظ این روند برای پیشرفت همه جانبه کشور ضرورت دارد.
    طهایی با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز، گفت: برنامه ریزی های لازم در این خصوص از سوی مسئولان مربوطه صورت گرفته ولی باید در این خصوص توجه ویژه ای شود.
    وی افزود: از 30 اسفند ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز می شود بنابراین مسئولان بر اساس زمان بندی، اقدامات لازم در روند تعیین شده را پیش گرفته و تا زمان برگزاری انتخابات ادامه می دهند.
    این مسئول اضافه کرد: برگزاری انتخابات طی یک برنامه ریزی گسترده محقق می شود و تمامی دستگاه ها در این رابطه باید حضور فعال داشته باشند.
    وی گفت: جامعه جهانی در انتظار برگزاری انتخابات ایران است و دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی آماده رصد شرایط برگزاری و حضور مردم هستند.
    استاندار البرز افزود: سالی که گذشت البرز در حوزه وظایف و مسئولیت های دستگاه ها به خصوص در اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل عملکرد خوبی داشت.
    وی خاطر نشان کرد: در فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی تکلیفی به دستگاه های مامور ابلاغ شد و وزارت خانه ها تقسیم استانی کرده و برای تمامی دستگاه ها تعیینن تکلیف کردند.
    طهایی گفت: رییس جمهوری امسال 3 بار به استان البرز سفر داشتند که دستاوردهای بسیاری داشت و برخی تصمیمات بزرگ مانند حفظ باغ سیب محقق شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو