عصر بازار

جزئیات ثبت نام در سامانه سهام عدالت

عصر اعتبار- کلیه مشمولین که در دوره ده ساله اجرای طرح سهام عدالت از ابتدای سال ۸۵ تا پایان سال ۹۴ ثبت نام شده قطعی در تعاونی‌های سهام عدالت شهرستان‌ها بوده‌اند، می‌توانند از سامانه www.sananese.ir ضمن کسب اطلاع از مشمول بودن، صورت وضعیت تسویه اقساط خود را مشاهده یا از آن نسخه چاپی تهیه کنند.

جزئیات ثبت نام در سامانه سهام عدالت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا؛ ورود به سامانه سهام عدالت مشروط به ورود کد ملی و برخی مشخصات هویتی در سامانه است و ضروت دارد این اطلاعات توسط شخص یا ولی، قیم و یا وکیل قانونی وی وارد سامانه شود.

    همچنین درج شماره تلفن همراه معتبر در سامانه جهت برقراری تماس یا اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی الزامی است.

    کلیه مشمولین که در دوره ده ساله اجرای طرح سهام عدالت از ابتدای سال 85 تا پایان سال 94 ثبت نام شده قطعی در تعاونی‌های سهام عدالت شهرستان‌ها بوده‌اند، می‌توانند از طریق این سامانه ضمن کسب اطلاع از مشمول بودن، صورت وضعیت تسویه اقساط خود را مشاهده یا از ان نسخه چاپی تهیه کنند.

    مشخصات هویتی کلیه مشمولین سهام عدالت تا دی ماه 95 از طریق سازمان ثبت احوال کشور اخذ و به روز رسانی شده و ملاک اعلام وضعیت مشمولین و ارائه صورت تسویه اقساط است.

    مشمولین سهام عدالت می‌توانند از 17 اسفند ماه تا پایان شهریور ماه 96 پس از مشاهده صورت وضعیت تسویه اقساط خود، در خصوص باقی‌مانده ارزش سهام که به طور کامل تسویه نشده نسبت به مبلغی که تمایل به پرداخت داشته و ان را در سامانه تعیین می‌کنند، یک قبض پرداخت دارای شناسه واریز سامانه دریافت کند.

    مشمولانی که در صورت وضعیت خود از تخفیف برخوردارند و فاقد قبض پرداخت هستند نیز نباید هیچ وجهی‌به حساب دولت واریز کند.

    به منظور تسهیل بهره برداری افراد از این سامانه رقم سمت راست کد ملی به عنوان عدد مجاز جهت مراجعه طی دوره ده روزه اول فعالیت آن به شرح زیر تعیین شده است؛

    پرداختهای مشمولین فقط از طریق بانک ملی ایران صورت خواهد گرفت و مشمولین می‌توانند مبلغ مدنظر خود را با استفاده از شناسه پرداخت و معادل مبلغ درج شده در قبض پرداخت که از سامانه دریافت می کنند پرداخت کنند.

    پرداخت هرگونه وجه در خصوص سهام عدالت به جز از طریق بانک ملی ایران غیرقانونی است و تقاضا می شود مشمولین به طور اکید از پرداخت پول به هر روش دیگر اجتناب کنند.

    پس از برنامه ده روزه اول فعالیت سامانه ، پایان شهریور ماه 96 کیله مراجعه کنندگان بدون محدودیت در عدد سمت راست کد ملی خود اجازه ورود به سامانه را دارند.

    جدول زمانبندی مجاز برای مراجعه به سامانه سهام عدالت در 10 روز شروع فعالیت سامانه:

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو