عصر بازار

سقف برداشت از خودپردازها در ایام عید افزایش می یابد

عصر اعتبار- تمامی بانک ها و موسسات اعتباری عضو مرکز شتاب از تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری الی ۱۵‏ فرودین ماه سال ۱۳۹۶ مجازند سقف برداشت وجه از خودپردازها را تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به صورت درون بانکی افزایش دهند.

سقف برداشت از خودپردازها در ایام عید افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و به منظور رفاه حال هموطنان، ارایه خدمت «افزایش سقف برداشت تا مبلغ 500 هزار تومان» از خود پرداز های شبکه بانکی کشور را مجاز اعلام کرد.
    این اقدام همه ساله در ایام پایانی سال و با نزدیک شدن ایام عید نوروز از سوی شبکه بانکی کشور به صورت هماهنگ و منسجم انجام می شود. بدین منظور شبکه بانکی با ارائه خدمات بدون وقفه به آحاد مردم، شرایط را برای استفاده بدون دغدغه خاطر هموطنان از خدمات بانکی فراهم می کند.
    بر این اساس بانک مرکزی در  بخشنامه ای به شبکه بانکی با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، موارد زیر را به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان به بانک ها ابلاغ کرد :

    1- از تاریخ 20‏.12‏.95 الی 15‏.1‏.96 تمامی بانک‌ها مجاز هستند تا نسبت به تنظیم منوی برداشت وجه تا مبلغ 5.000.000 ریال به صورت درون بانکی (local) اقدام کنند.

    2- با توجه به تامین وجه شعب در این ایام توسط بانک مرکزی، بانک‌ها مجاز هستند نسبت به تنظیم کاست‌ها و اسکناس‌گذاری در خودپردازها، با توجه به موقعیت جغرافیایی و تقاضای عمومی دریافت وجه، در خودپردازها اقدام کنند.

    3- به دلیل پرهیز از سردرگمی مشتریان و امکان برگشت سریع به حالت اول پس از اتمام طرح، می‌بایست حداقل تغییرات در منوی نقد سریع (Fast Cash) دستگاه‌های خودپرداز صورت گیرد. پیشنهاد می‌شود در این خصوص از منوی «سایر مبالغ» برای برداشت‌های بالای دومیلیون ریال استفاده شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی