عصر بازار

رتبه برتر شعبه بجنورد در هفتمین همایش روسای شعب موفق بانک های کشور

عصر اعتبار- شعبه بجنورد (۳۸۰۵) استان خراسان شمالی بانک قرض الحسنه مهر ایران در هفتمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور که با عنوان " کنترل های داخلی، بهبود عملکرد" با حضور مدیران ارشد شبکه بانکی در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد، به عنوان یکی از شعب برتر معرفی شد، در همین راستا با هادی یزدانی رئیس شعبه مذکور گفتگو نمودیم.

رتبه برتر شعبه بجنورد در هفتمین همایش روسای شعب موفق بانک های کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، یزدانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سال جاری به منظور بهبود عملکرد شعبه اعلام داشت: با برنامه ریزی منسجم و فعالیت های بازاریابی صورت گرفته نسبت به سال گذشته 17 درصد رشد منابع داشته ایم.
    وی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه های جذب منابع پایدار قرض الحسنه گفت:  اولین قدم در جهت  جذب منابع، حفظ منابع فعلی می باشد که این امر با ارائه خدمات مناسب و بروز و ایجاد رضایت کامل در مشتریان بوده که این امر باعث ماندگاری و وفاداری مشتریان فعلی شعبه خواهد شد.
    گام بعدی، جذب مشتریان گذری می باشد که به عنوان مثال شخصی که صرفا جهت پاس نمودن یک فقره چک به شعبه مراجعه می کند، این پتانسیل را دارد که تبدیل به مشتری ثابت شود و این امر میسر نیست مگر با برخورد مناسب همکاران در کنار سرعت عمل کافی، آراستگی و  نظم کامل در چیدمان شعبه و بروز بودن تجهیزات و امکانات سخت افزاری که در اختیار مشتری قرار می گیرد.
    نکته مهم دیگر، ارائه خدمات متناسب با شغل و نیاز مشتری است که بدانیم در مذاکرات با اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف، چه پیشنهاداتی ارائه کنیم. به عنوان مثال در جذب منابع پارک علم و فن آوری استان، یکی از پیشنهادات ما، پرداخت تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان و حمایت از اشخاص حقیقی دارای طرح های خلاقانه و کارآفرین بود که بسیار مورد استقبال مشتری  قرار گرفت.
    علاوه بر  موارد فوق، در خصوص جذب منابع حقوقی نیز قرار دادن باجه ای خاص جهت ارائه خدمات به پرسنل ادارات و سازمانها باعث میشود در ارائه خدمات به این دسته از مشتریان سرعت کافی وجود داشته باشد و لذا حسابهای حقوقی که بعضا منابع بسیار خوبی هستند ماندگار خواهند بود.
    رئیس شعبه بجنورد با اشاره به فعالیت های بازاریابی ادامه داد: برگزاری جلسات بازاریابی ماهانه با همکاران شعبه، ارائه پیشنهادات از جانب همکاران و سپس اقدام جهت جذب منابع از طریق مشتریان جدید از برنامه های مستمر این شعبه است.
    یزدانی در رابطه با عملکرد و همکاری های انجام شده در زمینه پیگیری و وصول مطالبات اظهارداشت: در خصوص وصول مطالبات، معمولا لیست های هفتگی از سیستم استخراج و بین کلیه همکاران توزیع می شود و پیگیری جدی همکاران در این خصوص بسیار ثمر بخش بوده و کاهش چشمگیر مطالبات نسبت به پایان سال 93 بیانگر همین امر است. در حالی که مصارف شعبه نسبت به پایان سال 93 حدود سه برابر شده اما مجموع مطالبات در همین بازه زمانی حدوداً به نصف کاهش یافته است.
    وی ضمن تاکید بر اهمیت مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع و رعایت اصول اخلاقی گفت:   مهمترین نکته در خصوص تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، داشتن اخلاق نیکو و روی خوش در برخورد با مشتری و همچنین به‌روز بودن اطلاعات همکاران در خصوص کلیه خدمات الکترونیک و کارکردها و طرح های مختلف بانک و همچنین داشتن اطلاع کافی از خدمات رقبا ست تا در زمان نیاز که مشتری به مقایسه ما و رقبا می پردازد بتوانند از مجموعه خود دفاع کنند.
    هادی یزدانی در خصوص تعاملات و اقداماتی که منجر به کسب رتبه برتر برای شعبه شده بیان داشت: در شعبه بجنورد، مهمترین نکته همدلی همکاران شعبه با یکدیگر و همچنین تلاشهای انکار ناپذیر مجموعه ستاد استان در پاسخگویی به نیازهای شعبه می باشد. حضور همکاران دلسوز که با بیشترین احساس مسولیت و پشتکار، در حال خدمت مقدس به بانک قرض الحسنه مهر ایران و مشتریان و هم استانی های عزیز هستند، بیشترین نقش را در رشد شعبه بجنورد داشته اند.
    وی تصریح کرد: اطمینان دارم با شناسایی نیاز های اساسی سخت افزاری و نرم افزاری شعب، به خصوص کمبود نیروی انسانی که در استان خراسان شمالی تبدیل به اصلی ترین معضل بانک گردیده، و رفع  این نیازها، استان پتانسیل رشد چندین برابری و رسیدن به آرمان های اصلی بانک را دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی