عصر بازار

بیمه معلم تندیس بازی برتر دیجیتال سال را دریافت کرد

عصر اعتبار- معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بیمه معلم از عرضه بهترین بازی بیمه‌ای که توسط بیمه معلم طراحی شده است، خبرداد و گفت: این بازی با نام «کارخانه رویایی» در جشنواره رسانه‌های دیجیتال که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و برگزار شد، تندیس برتر بازی دیجیتالی سال را دریافت کرد.

بیمه معلم تندیس بازی برتر دیجیتال سال را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، کاوه قاضی با بیان اینکه برای نخستین بار است که یک شرکت بیمه در کشور به طراحی و ساخت بازی دیجیتالی برای دانش آموزان اقدام می‌کند، گفت: در جشنواره رسانه‌های دیجیتال که هر‌سال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، بازی «کارخانه رویایی»، بازی برتر شد و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

    وی ادامه داد: درجشنواره امسال آثار از لحاظ بعد فنی و طراحی ارزیابی شدند که بیمه معلم در بعد طراحی جزو سه کاندید اصلی بود، اما در بعد فنی اولین رتبه را به‌دست آورد.قاضی خاطر نشان کرد: بازی «کارخانه رویایی» یک بازی با سبک مدیریتی و متفاوت با سایر بازی‌های هیجانی در محیط مجازی است که در آن کودکان یاد می‌گیرند برای حل مشکلات اقتصادی به بهترین ابزارهای کاربردی که یکی ازآنها می‌تواند انواع خدمات بیمه‌ای باشد، فکر کنند.

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بیمه معلم با بیان اینکه طراحی و ساخت این طرح از مهرماه امسال کلید خورد، ادامه داد: بیمه معلم این پروژه را با هدف ترویج فرهنگ بیمه در قشر دانش‌آموزی اجرا کرده است و به‌عنوان یک شرکت بیمه که سهامداران آموزش و پرورشی دارد وظیفه خود می‌داند که برای آموزش بیمه‌ای در کشور اقدام کند. وی با بیان اینکه جامعه هدف بازی دیجیتالی کارخانه رویایی دانش آموزان هستند، گفت: طرح اولیه در کمیته‌ای متشکل از واحدهای فنی، طرح و برنامه، بازاریابی بیمه معلم بررسی و با همکاری یک شرکت تخصصی بازی‌ساز، محتوا و سناریوی آن آماده شد.

    قاضی با بیان اینکه یک مدیر باید از ابزارهای مفید برای کاهش هزینه‌ها بهره‌مند شود که خدمات بیمه یکی از این ابزارها است، ادامه داد: کارکنان نیز با داشتن پوشش‌های بیمه‌ای، انگیزه خوبی برای فعالیت در کارخانه به‌دست می‌آورند که در روند بازی تاثیر گذار است. معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بیمه معلم یادآور شد: نجات یک واحد اقتصادی از ورشکستگی با فکر و اندیشه بازی نمادین و به دور از هیجانات سایر بازی‌هاست که باید مورد توجه و پسند جامعه باشد. بیمه معلم دراین بازی سعی کرده تا مزایای بیمه را به زبان ساده به مخاطب منتقل کند. سن جامعه هدف از 7 سال به بالا است و در فاز بعدی، بیمه‌های دیگری مانند باربری، اتومبیل و… نیز وارد بازی می‌شوند. این بازی در کافه بازار قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو