عصر بازار

واریز عیدی مددجویان تهرانی

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران : عیدی مددجویان به حساب سرپرست خانوارهای تحت پوشش این کمیته واریز شد.

واریز عیدی مددجویان تهرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا شاهجانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت عیدی مددجویان معادل یک ماه مستمری آنان خبر داد و گفت: عیدی 59 هزار و 86  خانوار تحت حمایت این نهاد به حسابشان واریز شده و قابل برداشت است.
    وی با اشاره به اینکه امسال عیدی مددجویان نسبت به سالهای گذشته به موقع پرداخت شد،افزود: همچنین مستمری اسفند مددجویان تحت حمایت به مبلغ بیش از 34 میلیارد و 583 میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوارهای تحت حمایت واریز شده است.
    شاهجانی افزود: حداقل کمک معیشت ماهیانه پرداختی به خانوارهای تحت حمایت 530  هزار ریال و حداکثر یک میلیون ریال است که معادل کمک معیشت ماهیانه به هریک از خانوارهای مددجو عیدی اعطا شده است.
    وی اضافه کرد: کمک معیشت و عیدی خانوارهای مددجو با هدف تامین هزینه های روزمره و رفع مشکلات پیش روی این خانوارها پرداخت می شود.
    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تمام خدمات کمیته امداد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود، گفت: این امر علاوه بر استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند ، موجب خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد می‌شود.
    شاهجانی گفت: پرداخت کمک معیشت، اعطای کارت درمان، پرداخت هزینه تحصیل دانشجویان و دانش آموزان، پرداخت کمک درمان بیماران صعب العلاج ، پرداخت کمک جهیزیه، پرداخت وام کارگشائی، مشاوره فردی و گروهی از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان در طول سال است.
    کمیته امداد هرساله در آستانه سال جدید به خانوارهای مددجو و تحت حمایت این نهاد عیدی پرداخت می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی