عصر بازار

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت فرارسیدن نوروز

عصر اعتبار- فرا رسیدن سال جدید و ایام باشکوه بهار ۹۶ را خدمت تمامی همکاران محترم و نمایندگان عزیز و بیمه گذاران گرامی بیمه ملت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت فرارسیدن نوروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر طبیعت همراه است؛ سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ما و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه ار تن به در آورده و با طراوت و نشاط می شود ما نیز آئینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزداییم و امیدوار و پرانرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.
    در سالی که گذشت بیمه ملت با مشکلات متعددی دست به گریبان بود ولیکن باهمت و توان همکاران گرامی و نمایندگان ارجمند اقدامات موثری انجام و توفیقات فراوانی نیز کسب گردید.
    از جمله دستاوردهای مهم در شش ماهه دوم سال 96 می توان به افزایش سهم بازار شرکت از 0/97% در شهریورماه به حدود 1/1%  و تداوم رشد مثبت طی ماههای آخر سال، واگذاری سهام شرکت بیمه ملت به 130 هزار عزیز بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری، اخذ گواهینامهISO 9001:2015 در کسب رضایتمندی مشتریان، انعقاد قرارداد بیمه ای باشرکتهای بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی، افزایش سرمایه از 2600 میلیارد ریال به 2850 میلیارد ریال، وصول مطالبات معوق و افتتاح دو شعبه استان تهران و فارس اشاره نمود.
    در راستای این اقدامات،می توان به توفیقات افتخار آمیزی همچون دریافت لوح تندیس دوستاره مسئولیت اجتماعی، دریافت لوح سپاس مدیر ارشد ارتباط گستر، دریافت تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف کنندگان، دریافت شاهین دومین جشنواره برترین های تبلیغاتی ایران، کسب لوح تقدیر جشنواره ملی بهره وری بعنوان شایسته ترین شرکت بیمه ای در بخش بهره وری نام برد.
    این موارد حاکی از تغییر و رویکرد حرکت رو به جلو و پیشرفت و توسعه در عملکرد شرکت دارد. اکنون که در آستانه ورود به سال جدید هستیم؛ این اطمینان را به همه ذینفعان، همکاران و نمایندگان فهیم بیمه ملت می دهم که مصمم و استوار گام برخواهیم داشت و شرکت بیمه ملت را با یکدیگر به جایگاه اصلی خود در صنعت بیمه خواهیم رساند.
    آنچه در سال جدید مورد انتظار است، توجه ویژه به راهبردهای هفتگانه تبیین شده، نگاه مثبت رو به آینده، احساس مسئولیت و پاسخگویی، همراهی و همدلی و تلاش همه جانبه در جهت تحقق بودجه ابلاغی است.
    با شناختی که از همکاران محترم و شبکه فروش آگاه و پرتلاش بیمه ملت دارم؛ مطمئن هستم که دستیابی به اهداف تعیین شده کار دشواری نیست و تنها باید باور داشته باشیم که ما با هم می توانیم این کشتی را به سر منزل مقصود برسانیم.
    پیش بسوی موفقیت

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی