عصر بازار

عینک های آفتابی به زودی جایگزین کارت های اعتباری می شوند

عصر اعتبار- عینک های آفتابی احتمالا به زودی قادر خواهند بود تا کارهای جالب توجهی انجام دهند. شرکت Visa که در زمینه امور مالی و پرداخت های بانکی فعالیت می کند امروز در حاشیه رویداد SXSW از نخستین عینک های آفتابی هوشمند خود رونمایی کرد که قابلیت پرداخت پول را دارند.

عینک های آفتابی به زودی جایگزین کارت های اعتباری می شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تک شات، یک تراشه NFC کوچک در یکی از دسته های این عینک جاسازی شده و با حساب کاربری Visa شخص استفاده کننده از عینک ارتباط دارد. در نتیجه، به جای کشیدن کارت اعتباری در پایانه خرید و وارد کردن رمز به طور دستی، کاربر قادر خواهد بود تا کل مراحل خرید را با اشاره یک انگشت انجام دهد.

    کریس کرتین، مدیر ارشد بازاریابی و نوآوری Visa در این باره گفته ما در نظر داریم تا فناوری های پرداخت را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران مان قرار دهیم. در این مسیر، باید هر عامل اضافی از فرایند خرید حذف شود تا بتوان با استفاده از هر وسیله ای از جمله عینک آفتابی یا انگشتر، پرداخت را انجام داد.

    این عینک ها هنوز برای فروش عرضه نشده اند. گفته شده که Visa در حال حاضر مشغول سنجیدن میزان علاقمندی کاربران و میزان تقاضا برای این فناوری است و پس از تکمیل این مرحله، قصد دارد یک سرمایه گذار مناسب را برای تولید انبوه این عینک ها انتخاب کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی