عصر بازار

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اعلام کرد

وجود ۴ میلیون بیمه شده در تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ

عصر اعتبار- مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ، جمعیت بیمه‌شد‌گان اصلی و تبعی و مستمری‌بگیران این اداره کل را بیش از ۴ میلیون و ۴۳۰ هزار نفر، اعلام کرد.

وجود ۴ میلیون بیمه شده در تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، ناهید حیدری در نشستی با حضور حجت‌السلام و المسلمین باقری معاون امور شعب دیوان عدالت اداری، نعیمی مدیر کل حقوقی و دعاوی سازمان تأمین اجتماعی، نژادی مدیر کل اجرای احکام دیوان عدالت اداری، علی‌اکبر ربیع‌زاده معاون بیمه‌ای اداره کل غرب تهران بزرگ، امین‌الله احمدی معاون اداری مالی اداره کل غرب تهران بزرگ، روسای ادارات اداره کل غرب تهران بزرگ و رؤسای شعب و جمعی از کارشناسان سخن می‌گفت، افزود: اداره کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین ادارات کل تأمین اجتماعی کشور است و در راستای اهداف سازمانی و رضایتمندی مخاطبان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

    وی، جمعیت بیمه‌شد‌گان اصلی و تبعی و مستمری‌بگیران این اداره کل را بیش از 4 میلیون و 430 هزار نفر دانست و گفت: وصولی اداره کل غرب معادل ١٥درصد از وصولی کل سازمان تأمین اجتماعی است که از 13 استان بالاتر است.

    مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اقدامات و فعالیت‌های اصلاحی و توسعه‍‌ای از قبیل طرح بازرسی کارگاهی الکترونیک (هوشمند) و ثبت الکترونیکی اطلاعات پرونده بیمه‌شدگان و پروژه بهبود روش‌ها و فرایندهای ارائه خدمات در شعبه 25 تهران را از مهم‌ترین طرح‌های ملی دانست که در اداره کل غرب تهران بزرگ بسترسازی و نهادینه شده است.

    وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در سال 1395، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین طرح‌های اجرایی اداره کل غرب تهران بزرگ در مباحث کارشناسی تأمین اجتماعی را قانونمداری و پاک‌دستی برشمرد و آن 2 را از مهم‌ترین شاخص‌های سازمان تأمین اجتماعی دانست و افزود: تعامل و همکاری با همه مراجع از جمله دیوان عدالت اداری همواره مورد توجه اداره کل غرب تهران بزرگ بوده و در تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌‌کنیم.

    مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ماحصل تعامل، گفت‌وگو و نشست‌های کارشناسانه با دیوان عدالت اداری را بسیار اثرگذار و راهگشا توصیف کرد و ادامه داد: حاصل این تعامل و گفت‌وگوها سبب می‌شود قضات دیوان عدالت اداری از دیدگاه‌های کارشناسی اداره کل غرب تهران بزرگ مطلع شوند که امیدواریم این همکاری‌ها سبب شود تا شاهد ارتقای رضایتمندی مخاطبان و کاهش مشکلات باشیم.

    محمد اکبرآبادی رئیس اداره حقوقی اداره کل غرب تهران بزرگ ماهیت فعالیت واحد حقوقی را پاسخگویی به شکایات مطرح‌شده اشخاص حقیقی و حقوقی در دیوان عدالت اداری دانست و در زمینه عملکرد واحد حقوقی، گفت: از ابتدای سال لغایت بهمن ماه سال جاری 3 هزار و 295 فقره دادخواست در مرحله بدوی در دبیرخانه این اداره کل ثبت شده که این میزان دادخواست نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ١٤درصد رشد برخوردار بوده است.

    وی بیشتر شکایات مخاطبان را علیه سازمان احتساب سابقه، مرخصی زایمان و بازنشستگی به اعتبار ماده ١۰ قانون نوسازی صنایع و پس از آن بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور دانست.

    وی تأکید کرد: با اندکی تأمل می‌توان دریافت از کل دادنامه‌های واصله به این اداره کل (از مجموع دادنامه‌های له و علیه) حدودا نیمی از آن مربوط به موضوعاتی است که اساسا ماهیت آنها منبعث از سیاست‌های کلی سازمان بوده و دفاعیات این اداره کل در ماهیت دادنامه‌های صادره و نتیجه آرا نقشی ندارند.

    رئیس اداره حقوقی اداره کل غرب تهران بزرگ اهمیت اجرای احکام حسب بخش چهارم قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری لغایت پایان بهمن ماه سال جاری را 1800 فقره اخطاریه به اداره کل اتباع دانست که 1207 فقره دادنامه به طور کلی اجرا و پرونده آن مختومه شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو