عصر بازار

شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیانگرحمایت از تولید داخلی است

عصر اعتبار- مشاور معاون اول رئیس جمهوری گفت:‌ شعاراقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال بیانگراهمیت موضوع بر مبنای حمایت همه جانبه از تولید و سرمایه های داخلی و ارزش قائل شدن به نعمت های خداوند است.

شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیانگرحمایت از تولید داخلی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سعید اوحدی ضمن تبریک سال نو به مقام عظمای ولایت ، ریاست جمهوری و ملت ایران، افزود: اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال یعنی تحقق حمایت از تولید و سرمایه ملی و قدرشناسی از نعمت های خدا
    که همراه با توسعه پایدارمنجر به اندیشیدن به نسل های آینده است.
    وی با تاکید بر ارزش قائل شدن به داشته ها و حفظ این سرمایه های ملی، اظهار داشت: همانگونه که دیگران کاشتند و ما خوردیم ما نیز باید بکاریم و دیگران بخورند.
    دبیرستاد توسعه اقتصاد ایران ، عراق و سوریه افزود: عمل به شعار اقتصاد مقاومتی در واقع عمل به اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امورات به بخش خصوصی یعنی همان مردم است.
    وی در خصوص نامگذاری شعارامسال از سوی مقام عظمای ولایت اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی بیانگر یک راهبرد استراتژیکی است که برای نظام تعریف می فرمایند.
    مشاور معاون اول رئیس جمهوری گفت: نامگذاری امسال حاوی این پیام برای تمامی کشور است که خروجی اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد استراتژیک باید بر مبنای تولید و اشتغال باشد.
    وی افزود: اقتصاد مقاومتی یقینا یک راهبرد بسیار دقیق واستراتژیکی برای ایجاد نشاط و افزایش در تولید صنایع کوچک و بزرگ است که امیدوارم امسال شاهد شکوفایی هرچه بیشتر در این عرصه باشیم.
    وی تاکید کرد: امیدوارم همانگونه که در دوران دفاع مقدس توانستیم با بسیج عمومی جنگ را مدیریت کنیم و دوره سازندگی را نیز با همان مدیریت پشت سربگذاریم بتوانیم شعار محوری مقام معظم رهبری که تمرکزدر بحث اقتصاد دارد، شاهد تحقق این شعارباشیم.
    اوحدی اظهار داشت: دراین خصوص مسئولان دستگاههای مختلف باید در حوزه های کاری خود با تاکید بر فرمایشات مقام عظمای ولایت که مسئولان باید از فضای ارایه گزارش خارج شده و وارد فضای عمل شوند در تحقق بخشیدن به شعاراقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال حرکت کنند.
    به گفته وی، شعاری که مقام عظمای ولایت به عنوان یک شعار محوری انتخاب می فرمایند یک شعار ملی بوده و شامل تمامی دستگاههای دولتی و خصوصی خواهد بود که باید برای تحقق آن در یک مسیر مشخص حرکت کرد.
    وی گفت: تولید واشتغال نقطه محوری شعارامسال است که اگر بخواهیم در این خصوص تنها به شعار بسنده کنیم و خروجی آن تولید واشتغال نباشد درواقع با این شعار برخورد شکلی در قالب اقتصاد مقاومتی کرده ایم .
    مشاور معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: اما اگرخروجی عملکرد تمامی دستگاهها چه دولتی و چه بخش خصوصی افزایش تولید پایدار و با کیفیت واشتغال باشد قطعا بیانگریک نگاه و رویکرد محتوایی به تحقق شعارمحوری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی