عصر بازار

بازنشستگان در خانه نمی‌مانند

عصر اعتبار- صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تکریم، افزایش نشاط و امید به زندگی در بازنشستگان، اقدام به برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی از طریق شرکت‌های مسافرتی تحت پوشش خود کرده است.

بازنشستگان در خانه نمی‌مانند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تکریم، افزایش نشاط و امید به زندگی در بازنشستگان، اقدام به برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی از طریق شرکت‌های مسافرتی تحت پوشش خود کرده است و تاکنون بیش از 500 هزار بازنشسته و همراه و وظیفه بگیر با برخورداری از کمک هزینه صندوق به شهرهای مشهد مقدس، کربلای معلی، شیراز، همدان، اصفهان، سرعین، کرمان، یزد، قم، کیش، مجتمع آب درمانی محلات و ... اعزام شده‌اند و برآوردها موید استفاده حدود 150 هزار نفر از این تورها در قالب طرح «در خانه نمانیم» در سال گذشته است.

    کمک هزینه سفر از  اول خرداد 1395 از مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال به مبلغ سه میلیون ریال به ازای هر نفر (بازنشسته و همراه جمعا مبلغ شش میلیون ریال) و از  اول فروردین 1395 سهمیه سفر از دو نوبت در طول دوران بازنشستگی به سه نوبت افزایش یافته است.

    با توجه به سهمیه اخذ شده از سازمان حج و زیارت به تعداد 5000 نفر، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که طبق دستورالعمل مصوب به کربلای معلی اعزام می‌شوند از  اول خرداد 1395 از مبلغ شش میلیون ریال کمک هزینه سفر به ازای هر نفر (بازنشسته و همراه جمعا مبلغ 12 میلیون ریال) بهره مند شده‌اند.

    بازنشستگان و وظیفه بگیران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و برنامه تورها و همچنین ثبت نام از طریق سامانه «طرح خاتم» سایت صندوق بازنشستگی کشوری اقدام و یا با شماره تلفن 8 الی 88984255 (021) و نمابر 88980109 (021) شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی تماس حاصل کنند.  همراه بازنشسته که از کمک هزینه سفر استفاده خواهد کرد یک نفر از بستگان درجه یک، (همسر، فرزند، پدر، مادر، خواهر و یا برادر) است و  سایر همراهان بازنشسته به صورت آزاد در تور مورد نظر می‌توانند ثبت نام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی