عصر بازار

رئیس سازمان خصوصی سازی:

کسانی که سهام عدالت ندارند مراقب افراد سودجو باشند

عصر اعتبار- رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: افرادی که به هر دلیلی از طرح سهام عدالت جا مانده‌اند یا اینکه به ناحق شناسایی نشده‌اند فعلا نمی‌توانند در طرح سهام عدالت ثبت نام کنند و باید مراقب افراد سودجو باشند.

کسانی که سهام عدالت ندارند مراقب افراد سودجو باشند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از سازمان خصوصی سازی، پوری حسینی گفت: تا زمانی که ساماندهی ثبت نام شدگان قطعی که تعدادشان 49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر است انجام نشود، سازمان خصوصی‌سازی به فکر ثبت نام جدید نخواهد بود.

    رییس کل سازمان خصوصی‌سازی افزود: در شرایط فعلی باید سهام همه مشمولین ساماندهی شود که بر این اساس در اواسط یا اواخر سال 1396 ساماندهی سهام عدالت برای ثبت نام شدگان فعلی به سرانجام خواهد رسید.

    وی اضافه کرد: دولت هم قبول دارد که یک عده جامانده از سهام عدالت وجود دارد و این که آن افراد هم حق شان بوده ثبت نام شوند اما ثبت نام نشده‌اند یا مدارکشان کامل نشده است. با این حساب افرادی که به هر دلیلی از طرح سهام عدالت جا مانده‌اند یا اینکه به ناحق شناسایی نشده‌اند فعلا نمی‌توانند در طرح سهام عدالت ثبت نام کنند و باید مراقب افراد سودجو باشند.

    پوری حسینی گفت: سامانه سهام عدالت به دلیل به‌روزرسانی صورت‌حساب مشمولین از 30 اسفند 1395 تا 14 فروردین 1396، موقتا از دسترس خارج است و مشمولین از 14 فروردین به بعد می‌توانند به صورت‌حساب به‌روزشده خود دسترسی داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی