عصر بازار

ساعات کار بانک پاسارگاد در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۶ اعلام شد

عصر اعتبار- بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید و آرزوی سلامت و موفقیت برای هم‌میهنان گرامی، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ اعلام کرد.

ساعات کار بانک پاسارگاد در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۶ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرپاسارگاد»، کلیه شعبه‌های این بانک در استانهای تهران و البرز، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 7:30 صبح الی 16 بعدازظهر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 صبح الی 13 بعدازظهر کلیه خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند. شعبه‌های بانک در سایر استان‌ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 در باجه صبح و از ساعت 17 الی 19 در باجه عصر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند. در روزهای پنج‌شنبه نیز این شعبه‌ها از ساعت 7:30 صبح تا 13 بعدازظهر در خدمت هم‌وطنان گرامی هستند. همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد، طبق روال گذشته، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 15:30 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 صبح الی 12:30 بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند. ساعت‌‌کار شعبه‌‌های کیش و قشم نیز هماهنگ با زمان فعالیت سایر بانک‌های مستقر در مناطق آزاد کیش و قشم خواهد بود که در فصول مختلف توسط سازمان مناطق آزاد متبوع اعلام خواهد شد.

    هم‌میهنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir نظرها، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی