عصر بازار

متعاقب اعلام رسمی دولت انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا،

بیمه لویدز دفتر مرکزی اش را به دلیل برگزیت به بروکسل منتقل می کند

عصر اعتبار- بیمه لویدز اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد تا برای ادامه دسترسی به بازار اروپا پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، دفتر مرکزی اش را از لندن به بروکسل منتقل کند.

بیمه لویدز دفتر مرکزی اش را به دلیل برگزیت به بروکسل منتقل می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، روزنامه فایننشال تایمز روز پنجشنبه دراین خصوص نوشت: «اینگا بیل» رئیس اجرایی این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: این مهم است که ما قادر باشیم در جریان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، راه حل های موثری را که بر اساس آن شرکت ها بتوانند به کارشان ادامه دهند، به مشتریان خود ارائه دهیم.
    این روزنامه انگلیسی افزود: وی افزود: شهر بروکسل با معیارهای ما همخوانی داشت و لویدز را قادر می سازد تا به ارائه خدمات تخصصی به مشتریانش ادامه دهد.
    فایننشال تایمز ادامه داد: این خبر در حالی منتشر می شود که نتایج تحقیقات صورت گرفته از سوی این شرکت نشان می دهد که متعاقب خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، شرایط دشواری در انتظار شرکت های تجاری در انگلیس قرار دارد.
    این روزنامه افزود: این تحقیقات همچنین حاکی از آن است که نسبت مخارج صورت گرفته از درآمدهای حاصل از دریافت حق بیمه مشتریان 7 درصد در سال 2016 افزایش داشته است.
    فایننشال تایمز به نقل از منابع انگلیسی نوشت: در جریان این جابه جای دست کم صدها شغل از بین خواهد رفت.
    این روزنامه افزود: این منابع می گویند در حالی که دفتر لویدز در لندن بالغ بر یکهزار نیرو دارد اما انتظار می رود که دفتر بروکسل تنها نیازمند یکصد نیرو و یا کمتر باشد که اکثر آنها از دفتر لندن منتقل خواهند شد.
    در همین حال «بن وسل» از یک شرکت سرمایه گذاری انگلیسی موسوم به «سون اینوستمنت منیجمنت» روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه رادیویی 'ال.بی.سی' گفت که این شرکت می خواهد بازار اروپایی اش را پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نگه دارد.
    وی افزود: بیمه لویدز یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در جهان به شمار می رود. آنها سالانه 3 میلیارد پوند در اروپا بیمه صادر می کنند که یازده درصد از درآمدشان را تشکیل می دهد.
    تصمیم به انتقال دفتر مرکزی بیمه لویدز به بروکسل پس از آن صورت می گیرد که دولت انگلیس روز چهارشنبه گذشته با ارسال نامه ای به دونالد توسک رییس شورای اروپا، رسما اعلام کرد که از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.
    «ترزا می» نخست وزیر انگلیس همچنین طی سخنانی در مجلس عوام از خروج کشورش از بازار مشترک اتحادیه اروپا خبر داد.
    این مساله اکنون سبب شده است تا شرکت های انگلیسی برای حفظ ارتباط با اروپا به دنبال انتقال دفاترشان به سایر شهرهای اروپایی برآیند.
    'جان نلسون' رئیس بیمه لویدز لندن هفته پیش در گفت وگو با آسوشیتدپرس گفته بود: علاقه مندی زیادی از سوی کشورهای اروپایی برای انتقال به آنجا ابراز شده است. ما تصمیم گرفتیم که سریع و قاطع جابه جا شویم.
    وی افزود: برخی از همکاران ما در این صنعت هنوز تصمیم به جابه جایی نگرفته اند، اما به زودی مجبور به تصمیم گیری خواهند شد. ما هم چاره ای جز جابه جایی نداشتیم.
    به نوشته فایننشال تایمز، دوبلین و لوکزامبورگ از جمله معروف ترین مقاصد اقتصادی برای جابه جایی شرکت های تجاری انتخاب شده اند.
    لویدز لندن یک شرکت خدمات مالی بریتانیایی است، که به‌عنوان یک کارگزار بیمه، در زمینه ارائه خدمات بیمه، بیمه اتکایی، بیمه عمر، مبادلات اوراق قرضه و مدیریت ریسک فعالیت می‌نماید و در سال 1688 توسط 'ادوارد لوید' تاسیس شده است و در حال حاضر دارای بیش از 2٫500 شعبه در سراسر جهان می‌باشد.
    بیمه لویدز فعالیت خود را از قهوه خانه ای ساده آغاز و به سرعت رشد کرد؛ لویدز سپس با انتشار روزنامه تخصصی بیمه، ابتکار عمل جالبی به خرج داد تا بیمه گران در جریان انتشار آخرین اخبار و وقایع تجارت و بیمه قرار بگیرند.
    پس از آن قهوه خانه لویدز اعتبار صد چندانی پیدا کرد، به نحوی که بعدها با انتقال به ساختمان مخصوصی به همان نام رسماً به مرکز بورس بیمه تبدیل شد؛ اعتباری که تا به امروز ادامه دارد.
    دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو