عصر بازار

وزیر ارتباطات:

مردم در سال جدید منتظر شکوفایی اقتصادی باشند

عصر اعتبار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم در سال ۹۶ در انتظار شکوفایی اقتصادی باشند.

مردم در سال جدید منتظر شکوفایی اقتصادی باشند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمود واعظی در نشست با جمعی از فعالان سیاسی،اقتصادی، اجتماعی، فرهیختگان و مجریان انتخابات محمودآباد اظهار کرد: انسجام و وحدت که میراث امام راحل بود و تا پیش از این کمرنگ شده بود در این دولت به آن حالتی که باید باشد برگردانده شد.

    وی با اشاره به اینکه انقلاب بدون فرهنگ و اخلاق معنا ندارد، افزود: در کشورهای اطراف ما ناامنی است، اما در ایران امنیت خوبی وجود دارد و کشور ما علاوه‌برحفظ خود، در نجات حرم حضرت زینب (س) در سوریه و عراق نقش آفرینی کرده است.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت با توجه به رویکردی که داشت تلاش زیادی برای تغییر شرایط اقتصادی مردم طی این سه سال و نیم انجام داد.

    واعظی با بیان اینکه نگاه و سیاست دولت از ابتدای روی کارآمدن توسعه بوده است، تصریح کرد: تغییر شرایط اقتصادی با سخنرانی انجام نمی‌شود و نیازمند منابع و سرمایه‌گذاری است و از ابتدای دولت تدبیر و امید همه چیزهایی که لازمه توسعه و تحول است  به عنوان سیاست توسعه ای دنبال شد.

    وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدا سعی در جلب اعتماد مردم کرد و تلاش کرد رقیب بخش خصوصی نباشد و در بازار ثبات ایجاد کند.

    وی با تاکید بر اینکه برجام دستاورد ملی است، متذکر شد: مذاکرات 30 ماه به طول انجامید و با همراهی مقام معظم رهبری و قوای سه گانه برجام تحقق یافت.

    وزیر معین دولت یازدهم در استان مازندران با بیان اینکه سال 95 به خوبی به اتمام رسید، افزود: در این سال 700 هزار شغل ایجاد شد و نرخ تورم تک رقمی شد و رشد اقتصادی به 11 تا 12 رسید.

    واعظی با تاکید بر اینکه مردم باید از نظر اقتصادی منتظر رونق و شکوفایی بیشتر باشند،اظهار کرد: از کشاورزان 15 هزار میلیارد تومان گندم خریداری شد .

    وی در ادامه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پرداخت و گفت: انتخابات یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در عرصه داخلی و خارجی اثر گذار است زیرا در عرصه داخلی موجب امید و در عرصه خارجی موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با برگزاری یک انتخابات پر شور با مشارکت حداکثری تاکید کرد و یادآور شد: انتخابات باید قانونمند و بدون حرف و حدیثی برگزار شود و به هیچ عنوان نباید از پول بیت المال برای انتخابات هزینه شود.

    واعظی با اشاره به اینکه باید فضایی ایجاد شود که مردم به اندیشه، تجربه و توانایی رای دهند،خاطر نشان کرد: هیچ فردی نباید دنبال تخریب شخصیت و عملکرد کسی باشد.

    وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استان در بخش اقتصاد مقاومتی،ابراز کرد: بزرگترین سرمایه کار و توسعه است و در این منطقه گردشگری بسیار حائز اهمیت است که می‌تواند توسعه پیدا کند.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه استان مازندران بعد از تهران بیشترین توسعه را در حوزه زیرساخت های ارتباطات داشته است، از افزایش پهنای باند در استان خبر داد و گفت: در این دولت پهنای باند بیش از 8 برابر افزایش یافت و شبکه انتقال نیز 5 تا 6 برابر شده است.

    واعظی افزود: مازندران جزء استان های پیشرو در اینترنت است که بسیاری از روستاهای آن تحت پوشش اینترنت قرار دارند.

    وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه هزار و 730 روستای استان تحت پوشش اینترنت قرار گرفت، اظهار کرد:در بخش زیرساخت های ارتباطات تاکنون 740 میلیارد تومان در مازندران سرمایه گذاری شد و تا پایان دولت نیز 900 روستای باقی مانده تحت پوشش اینترنت قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو