عصر بازار

قدردانی استاندار فارس از عملکرد بانک کشاورزی

عصر اعتبار- در جلسه شورای کشاورزی استان فارس که با حضورمهندس سید محمد علی افشانی استاندار فارس ، مهندس محسن صفدری مدیر شعب بانک در استان، مدیران دستگاه های اجرایی بخش کشاورزی استان در محل استانداری فارس برگزار شد استاندار فارس ضمن قدردانی از عملکرد و خدمات بانک کشاورزی خواستار حمایت بیشتر از بانک کشاورزی برای افزایش قدرت پرداخت تسهیلات شد.

قدردانی استاندار فارس از عملکرد بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، افشانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اولین مساله در موضوع کشاورزی، مدیریت منابع آب است و باید این منابع به درستی مدیریت شوند. وی افزود: مدیریت منابع آب کاری است که باید در گذشته انجام می شد تا امروز مشکلات را در پیش روی خود نمی داشتیم .

    استاندار فارس وضعیت کشورهای توسعه یافته را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: هرچه کشورها توسعه یافته تر باشند میزان اشتغال در بخش کشاورزی کمتر و در بخش خدمات بیشتر است. وی گفت: اگر صنعت و کشاروزی نباشند، جز در حوزه آموزش، بهداشت و درمان  خدمات معنا داری نداریم و اساساً این تولیدات هستند که زنجیره های خدماتی به دنبال آن ها ایجاد اشتغال می کنند. مهندس افشانی به تصرف و کشت در شیب کوه ها اشاره کرد و افزود: امروز مشکل آب داریم و اگر جلوی تصرفات وکشت ها در شیب کوه ها را نگیریم فردا مشکل خاک نیز خواهیم داشت.استاندار فارس بر ضرورت تشکیل تعاونی ها نیز تاکید کرد و اظهار داشت: تعاونی های تخصصی در حوزه های مختلف باید راه اندازی شوند. وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل کشاورزی استان، انتظار داریم بانک کشاورزی استان فارس طوری برنامه ریزی کند که در منابع و مصارف در این حوزه جزء سه بانک اول کشور باشد.

    در این جلسه اعضای شورای کشاورزی استان از جمله مهندس صفدری مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه خود ارائه کردند.

    مهندس صفدری گفت : اگر در بخش کشاورزی استان نیاز به توسعه و پیشرفت داریم ، باید در این بخش سرمایه گذاری کنیم که این امر با حمایت هرچه بیشتر از بانک کشاورزی برای افزایش منابع ، محقق می شود. مدیر شعب بانک کشاورزی استان همچنین پیشنهاد کرد حساب دهیاری ها در بانک کشاورزی متمرکز شود و هماهنگی لازم به منظور توزیع مناسب منابع سازمان ها در بین بانک ها انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی