عصر بازار

در دیدار با نهاوندیان مطرح شد:

پرداخت تسهیلات به ۶۶ هزار متقاضی از صندوق کارآفرینی امید

عصر اعتبار- سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد با حمایت بیشتر دولت و مجلس و کمک نهادهای مالی مرتبط بتوان امسال را به سالی ممتاز برای اشتغال آفرینی و تولید ملی تبدیل کرد.

پرداخت تسهیلات به ۶۶ هزار متقاضی از صندوق کارآفرینی امید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  صندوق کارآفرینی امید، اصغر نورالله زاده در دیدار کارکنان این صندوق با محمد نهاوندیان سرپرست نهاد ریاست جمهوری و عضو هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید گفت: عملکرد صندوق در سال گذشته در مقایسه با منابع مالی محدود، بسیار قابل قبول بوده است به نحوی که در حوزه صنعت بیش از 489 میلیارد تومان، در حوزه خدمات بیش از 481 میلیارد تومان و در حوزه کشاورزی بیش از 127 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که این میزان اعتبار به قریب به  66 هزار متقاضی اختصاص یافته است.

    در ادامه این دیدار، نهاوندیان اظهار امیدواری کرد، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اشتغال- تولید نام گذاری شده است صندوق بتواند بعنوان یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار دولت تدبیر و امید، با ایجاد زمینه اشتغال از دغدغه جوانان جویای کار بکاهد.

    عضو هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد صندوق در سال گذشته، ‌برنامه ها،‌سیاست ها و اقدامات صندوق را در راستای اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید با وجود منابع مالی محدود عملکرد درخشانی در حمایت از کسب و کارهای خانگی، خرد و کوچک داشته به نحوی که رضایت از عملکرد صندوق در دولت و مجلس محسوس است.

    نهاوندیان ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر دولت و مجلس و تامین منابع مالی مناسب برای صندوق بتوان امسال را با کمک نهادهای مرتبط، به سالی ممتاز برای اشتغال آفرینی و تولید ملی تبدیل کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی