عصر بازار

استخدام‌های جدید در آموزش و پرورش در سال ۹۶

عصر اعتبار- وزیر آموزش و پروش از استخدام های جدید امسال در صورت اخذ مجوزهای لازم از سازمان امور اداری و استخدامی خبر داد.

استخدام‌های جدید در آموزش و پرورش در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا امسال آموزش و پرورش استخدام دارد و آزمون استخدامی برگزار می‌شود؟ اظهارداشت: در سال 96 دنبال آن هستیم که مجوز از سازمان امور اداری و استخدامی بگیریم.

    وی در پاسخ به این سوال که درخواست شما چه تعداد استخدام بوده و چه زمانی این درخواست را ارائه کرده‌اید؟ گفت: تعدادش مشخص نیست چون نمی‌دانیم چقدر سازمان امور استخدامی به ما مجوز می دهد اما پیگیر انجام استخدام های جدید در سال جاری هستیم.

    وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه امتحانات خرداد ماه دانش آموزان در ماه مبارک رمضان است و دانش‌آموزان گلایه‌های زیادی از این مسئله دارند بنابراین آیا امکان تغییر تاریخ امتحانات در صورت رایزنی با شورای عالی آموزش و پرورش وجود دارد یا خیر تصریح کرد: خیر، نمی توان آن را تغییر داد زیرا ماه رمضان زمانی شروع شده که نه می توانیم قبل آن و نه می توانیم بعد آن این امتحان را برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی